|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
رئیسی چندی پیش طی بیانیه ای اعلام کرد که مستقل به انتخابات ورود می کند. با این حال، او در میان گزینه های نهایی «جمنا» نیز قرار گرفته است.
ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.

حجت السلام رئیسی با حضور دز ورات کشور در انتخابات ثبت نام کرد.

رئیسی چندی پیش طی بیانیه ای اعلام کرد که مستقل به انتخابات ورود می کند. با این حال، او در میان گزینه های نهایی «جمنا» نیز قرار گرفته است.

براساس این گزارش، مسعود میرکاظمی از چهره های جبهه پایداری، فرهاد رهبر و نادر طالب زاده ار چهره هایی هستند که رئیسی را همراهی می کنند.

رئیسی در جمع خبرنگاران گفت: پايبندي وظيفه همه است به ويژه كساني كه مجري قانون هستند/ امروز نظام دموكراسي و انتخابات و مراجعه به راي مردم بدون توجه و پايبندي به قانون امكان پذير نيست/ حتما كانديداها بايد بيش از مردم خود را به قانون پايبند بدانند/ حاميان و ستادهاي كانديدا بايد خودشان در چارچوب قانون ببينند/آنچه مي تواند براي يك كانديدا و براي مجموعه دست اندركار انتخابات محور باشد قانون است

*از افتخارات نظام اسلامی ما آن است که تمامی اجزای نظام با رای مردم رقم می خورد./ رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست و سرنوشت کشور را رقم میزند/مردم عزیز ما در هریک از انتخابات، فرصتی پیدا می کنند برای بازنگاهی به انچاه برگزیده اند و ارزیابی به انچه انتخاب کرده اند/ اراده و تصمیم برای اینده کشور و این فرصتی است که در انتخابات برای مردم وجود دارد که در مورد انچه انجام شده ارزیابی داشته باشند./

*علی رغم تلاش های انجام شده، شرایط کشور در وضعیتی است که مردم سئوال می کنند چرا بیکاری؟ مردم نگران رونق کسب و کار هستند. روستاییان و نبگان و صاحبنظران، سخنشان این است که کشوری با این همه ذخائر و سرمایه و منابع انسانی، و نیروهای مبتکر وخلاق، آیا در شان ملت ماست که شخصی بیکاری شرمنده خانواده اش شود؟ ایا امکان برون رفت از این وضعیت وجود ندارد؟ برای برون رفت از این وضعیت باید برای ایجاد یک مدیریت فراجناحی و فراتر از دسته جات سیاسی فکر کرد و به اعتلای کشور و استفاده از تمام نیروها بویژه نیروهای انسانی کارامد بیاندیشیم، چراکه در بسیاری از کشورها نیروهای توانمند ما نقش افرینی می کنند و اگر در کشور شرایطی مناسب فراهم شود انها تمایل دارند که در جهت تامین منافع خودشان فعالیت کنند. در کشور حتما امکان تغییر و تحول وجود دارد، که در این راستا گام اول، تحول در نظام مدیریتی است و این بدین معنا نیست که دولتمردان که تلاش می کنند، تلاش شان ارزشمند نیست. این جمله به این معناست که باید رویکردها اصلاح شود. ما می توانیم شرایطی برای حمایت از تولید و نقش مردم در اقتصاد قائل شویم که هم باعث افزایش بهره وری و هم رونق اقتصادی شود. در تکانه های ایام که در عرصه های سیاسی اجتماعی کشور ایجاد می شود، مردم اسیب می بینند، بنابراین باید کاری کنیم مردم اسیب نببیند و این یعنی اقتصاد مقاومتی.

بیشترین مراجعه من در آستان قدس بابت مشکل بیکاری بود/ با دعوت مردم حجت بر من تمام شد/این وضعیت حتما می تواند تغییر کند/
از وضعیت کشور مطلع ام/3 دهه مدیریت در کشور داشتم، 2 دهه مدیریت کلان در کشور داشتم و آسیب ها را میشناسم

{در پاسخ به سئوالی در مورد جمنا} بیانیه من را دیده باشید جمعی از دلسوزان انقلاب اسلامی گرد هم آمدند تا انسجام بین نیروهای ارزشمند برقرار باشد. با اینکه در نشست اول عرض کردم که آمادگی برای حضور در انتخابات ندارم اما اسم من در مجمع اول آنها توسط برخی حاضران مطرح شد لکن من که در عرصه آمدم حتما کاندیدای همه مردم ایران، دلسوزان انقلاب اسلامی، کسانی که دلشان برای اعتلای کشور می تپد هستم. یعنی می توانم کاندیدای همه آنها باشد نباید خودم را منحصر به گروه و جریان خاص نمی بینم. من با مردم و در مردم خواهم بود.

*شعارم کار و کرامت است/ به من گفتند شما که در استان قدس خدمت می کنید چرا گره های بزرگتری را باز نکنید؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین