|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
: هدف از این بحران آفرینی‌ها، تشدید شکاف داخلی و اجرای طرح‌های همسو با طرح‌های رژیم صهیونیستی است که سعی در جداسازی باریکه غزه از دیگر مناطق وطن فلسطینی را دارند.
سخنگوی حماس بر مخالفت این جنبش با تهدیدات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوار غزه تاکید کرد و گفت: محمود عباس مسئول مستقیم بحران آفرینی برای ساکنان نوار غزه و اعمال فشار و محدودیت علیه آنهاست.

 فوزی برهوم، سخنگوی حماس با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی از ملت و گروه‌های فلسطینی خواست تشکلی ملی برای مقابله با طرح‌های محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و افشای آن‌ها تشکیل دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، برهوم تصریح کرد: این بحران‌ها ساختگی است و در راستای یک تصمیم سیاسی ایجاد شده‌اند و ارتباطی به وضعیت مالی و اقتصادی ندارند.

وی افزود: هدف از این بحران آفرینی‌ها، تشدید شکاف داخلی و اجرای طرح‌های همسو با طرح‌های رژیم صهیونیستی است که سعی در جداسازی باریکه غزه از دیگر مناطق وطن فلسطینی را دارند.

برهوم تاکید کرد: هدف از بحران‌های نوار غزه ضربه زدن به عوامل ثبات و پایداری ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن به عنوان هدیه و پاداشی برای رژیم صهیونیستی در آستانه دیدار عباس با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن است و به منظور مقدمه‌چینی برای تحمیل طرح‌های تسلیم جدید به طرف فلسطینی صورت می‌گیرد که می‌تواند منجر به نابودی مساله فلسطین شود.

سخنگوی حماس همچنین از اقشار مختلف ملت فلسطین و گروه‌های آن خواست که هر چه سریعتر تشکلی ملی و یکپارچه برای مقابله با این طرح خطرناک و افشای آن تشکیل دهند و سعی کنند با یکپارچه سازی جبهه مقاومت و توسعه آن، زمینه تضمین حمایت از ملت فلسطین و دفاع از حقوق و اصول آنرا فراهم سازند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین