|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
»
برای حضور در لرستان؛
کد خبر: ۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس از دعوت 50 نماینده مجلس برای حضور رئیس جمهور در استان لرستان خبر داد وگفت: با توجه به محرومیت‌های استان لرستان و اینکه این استان طی 5 سال اخیر رتبه اول بیکاری در کشور را داشته، طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستیم که بعد از استان خوزستان سفری به استان لرستان داشته باشد.

ایرج عبدی توضیح داد: با توجه به اینکه استان لرستان در دسته استان‌های محروم و طی 5 سال اخیر رتبه اول بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده است طی نامه‌ای با امضای 50 نماینده مجلس از رئیس جمهور خواستیم که بعد از سفر به خوزستان در استان لرستان حضور پیدا کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نامه مذکور امروز(سه شنبه یکم بهمن) تقدیم معاون پارلمانی رئیس جمهور خواهد شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان لرستان ارجحیت پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در 8 سال ریاست جمهوری خود تنها دو سفر به استان لرستان داشت و در این سفرها استان لرستان با تمام محرومیت‌هایش چندان مورد توجه نبود که امیدواریم دولت فعلی برای رفع این محرومیت‌ها به استان سفر کرده و بررسی بیشتری نسبت به مشکلاتی همچون بیکاری داشته باشد.
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین