|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
شركت نساجی كویر سمنان كه مبلغ ١٢ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه درگردش از بانك صنعت و معدن دریافت كرده سالانه ١٠ هزار و ٥٠٠ تن انواع پنبه تولید می كند و برای ٦٥٠ نفر اشتغال ایجاد كرده است.
 محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با سفر به استان سمنان از واحد نساجی كویر سمنان و طرحهای در حال اجرای كویر جین و درین ریس بازدید كرده و نقش بانك صنعت و معدن را در تامین مالی این طرح ها و توسعه صنعتی كشور قابل تعیین كننده توصیف كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، نعمت زاده ضمن ابراز خرسندی از عملكرد مجموعه یاد شده و بازدهی بالای ماشین آلات فعال ، سخنانی را در خصوص نقش مهم صنایع نساجی در تولید ملی و افزایش سطح اشتغال بیان كرد و افزود: با تلاشهای صورت گرفته توسط دولت در حال حاضر صنایع نساجی از صنایع خوب كشور محسوب می شوند، امید است روند روبه رشد این صنعت ادامه یابد.

در این بازدید كاردان رییس هیات مدیره سه شركت یاد شده ضمن قدردانی از مساعدتهای بانك صنعت و معدن ، توضیحاتی را در خصوص عملكرد نساجی كویر سمنان و طرحهای در حال اجرای كویر جین و درین ریس ارائه كرده و ابراز امیدواری كرد كه این طرح ها فرایند اجرای خود را با موفقیت پشت سرگذاشته و وارد چرخه تولید ملی شوند.

بنا بر این گزارش ، شركت نساجی كویر سمنان كه مبلغ ١٢ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه درگردش از بانك صنعت و معدن دریافت كرده سالانه ١٠ هزار و ٥٠٠ تن انواع پنبه تولید می كند و برای ٦٥٠ نفر اشتغال ایجاد كرده است.

طرح كویر جین سمنان با تامین مالی ١٩ میلیون یورویی توسط بانك صنعت و معدن و پیش بینی ٣٠٠ نفر اشتغال ، سالانه ١٥ میلیون متر مربع پارچه پنبه ای تولید خواهد كرد و طرح درین ریس سمنان نیز با تصویب ٢١ میلیون فرانك سوییس و ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار یورو تسهیلات ، سالانه ٨ هزار تن انواع نخ پنبه تولید خواهد كرد و زمینه اشتغال ٣٠٠ نفر را فراهم خواهد ساخت.

گفتنی است بانك صنعت و معدن مبلغ یكهزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به ٤٨ واحد كوچك و متوسط استان سمنان پرداخت كرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین