|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۵۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
شاگردان برانکو ایوانکوویچ علیرغم ناکامی در دو دیدار اخیر برابر الریان همچنان در بین 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.
 شاگردان برانکو ایوانکوویچ علیرغم ناکامی در دو دیدار اخیر برابر الریان همچنان در بین 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.

در جدولی که سایت آمار و ارقام منتشر کرده است، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب 1538 امتیاز در رده نهم قرار گرفته اند.

پرسپولیس در حالی موفق شد در بین 10 تیم برتر باشگاهی قاره کهن در ماه گذشته قرار بگیرد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکرده و از شانس اندکی برای صعود برخوردار هستند اما با این حال نتایج خوب آنها در لیگ برتر باعث شد تا بار دیگر به جمع 10 باشگاه برتر قاره بازگردند.

این رنکینگ در حالی منتشر شده که به جز پرسپولیس هیچ کدام از باشگاه های دیگر ایرانی از جمله استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی و ... نتوانستند در بین برترین باشگاه ها قرار بگیرند که غیبت شاگردان منصوریان در این رنکینگ جالب توجه بود. نکته عجیب تر این که از هم گروهی های استقلال در لیگ قهرمانان هم هیچ تیمی جزو باشگاه های برتر قاره معرفی نشد در حالی که الهلال رقیب اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان در این رنکینگ جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

پرسپولیس برانکو با کسب امتیاز 1538 بالاتر از اف سی سئول کره جنوبی و پایین تر موانگتون یونایتد تایلند در جایگاه نهم رنکینگ برترین باشگاه های قاره ایستاد ضمن اینکه الاهلی عربستان حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان همچنان به یکه تازی اش در قاره همچون ماه های گذشته ادامه داد تا نشان دهد کلاسی فراتر از فوتبال آسیا در مجامع بین المللی دارد.
 


منبع : ورزش سه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین