|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
وی افزود: صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که این شائبه ایجاد شود که له یا علیه یک فرد یا مجموعه اقدام می‌کند.
نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در انتخابات پیش رو گفت که نباید شائبه بهره برداری از امکانات کشور به نفع یک جریان سیاسی ایجاد شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در این باره اظهار کرد: من معتقدم صدا و سیما نباید در اختیار هیچ کدام از قوای سه گانه باشد. بنابراین از نظر من یکی از نکات مثبت قانون اساسی این است که صدا و سیما زیر نظر هیچ کدام از سه قوه نیست.

وی افزود: صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که این شائبه ایجاد شود که له یا علیه یک فرد یا مجموعه اقدام می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: گاهی رفتارهایی از سوی صدا و سیما دیده می‌شود که توجیهی ندارد، مثلا پخش نماز جماعت فردی که گفته می‌شود کاندیدای ریاست جمهوری است و البته پیش از این هم سابقه نداشته، در حالی که سخنرانی رئیس جمهور مستقر پخش نمی شود چه توجیهی دارد؟ آنها با پخش مستمر برنامه درباره فردی که کاندیداست به دنبال چه چیزی هستند؟

جعفرزاده تصریح کرد: ما در 38 سال گذشته درس‌های مفیدی از انقلاب گرفته‌ایم، یکی از آنها این است که هرگاه مردم احساس کنند نهادهای حاکمیتی به نفع یک نفر وارد شده اند، علیه او حرکت می‌کنند زیرا مردم همیشه مدافع مظلوم هستند. اگر صدا و سیما مدیران سیاسی دارد که در انتخابات له یا علیه کسی وارد میدان می‌شوند، بهتر است از این سابقه تاریخیدرس بگیرند.

به گزارش ایسنا، نائب رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در انتخابات آینده، خواستار پرهیز از بهره‌برداری از امکانات کشور به نفع یک جریان سیاسی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین