|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
زند با تأکید بر اینکه بحث هوشمند سازی در حوزه چابک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این مهم باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی ارتباط گسترده موسسه رازی با واکسن سازان بزرگ دنیا درزمینهٔ انتقال تکنولوژی را مهم ارزیابی کرد.

 دکتر اسکندر زند پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، اظهار کرد: این موسسه تحقیقاتی سه برنامه اصلی را دنبال می‌کند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزایش اثربخشی، نوسازی و چابک سازی درزمینهٔ تولید، تحقیق، آموزش، ترویج، نظارت و توجه به ذخایر ژنتیکی را برنامه‌های اصلی موسسه رازی اعلام کرد.

زند با تأکید بر اینکه بحث هوشمند سازی در حوزه چابک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این مهم باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

وی توسعه روابط بین‌الملل و ارتباط گسترده با واکسن سازان بزرگ دنیا در زمینهٔ انتقال فنّاوری و صادرات را از مهم‌ترین برنامه‌های موسسه رازی عنوان کرد و افزود: تقویت ابعاد علمی موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه توسعه علمی باید جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: واگذاری دانش‌های فنی ضمن حفظ تولید در موسسه رازی و کمک به اشتغال با افزایش تولید، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از دیگر موضوعاتی است که باید در برنامه‌های اصلی موسسه به آن توجه شود
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین