|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
وی افزود: بهتر این بود که احمدی نژاد این کار را نمی کرد، شورای نگهبان باید با براساس ضوابط پرونده کاندیداها را بررسی کند.
حجت الاسلام محمدتقی رهبر ضمن انتقاد از کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، نسبت به قوع «فتنه» در کشور هشدار داد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با سایت انتخاب اظهار داشت: ما انتظارمان این بود که احمدی نژاد پس از اینکه گفت من سرباز ولایتیم و وارد نمی شوم، به عهدش وفادار بماند.

وی افزود: بهتر این بود که احمدی نژاد این کار را نمی کرد، شورای نگهبان باید با براساس ضوابط پرونده کاندیداها را بررسی کند.

محمدتقی رهبر ضمن ابراز نگرانی از کاندیداتوری احمدی نژاد اضافه کرد: خوف این را دارم که این اقدام منجر به یک شکاف و فتنه داخلی شود. خوب بود اقایان متانت به خرج می دادند و صرف نظر می کردند که نکردند. این کاندیداتوری به صلاح نظام و کشور نیست و خلاف منویات رهبر معظم انقلاب است، هر عاقلی می فهمد که ایشان نظر مساعدی نسبت به کاندیداتوری احمدی نژاد نداشتند.

رهبر در پاسخ به سئوالی در مورد رد صلاحیت احمدی نژاد گفت: این تصمیم با شورای نگهبان است. البته برای احمدی نژاد محرز شد که «آقا» تمایلی ندارند و حتی پیش بینی یک دو قطبی را می دادند. احمدی نژاد باید التزام خود به رهبر معظم انقلاب را نشان می داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین