|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۵۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
یکی از پروژه هایی که در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد، طرح توسعه بندر امیرآباد و اتصال این بندر به شبکه ریلی است که این پروژه در تحرکات ما در دریای خزر و روابطمان با کشورهای همسایه حائز اهمیت است.
رئیس جمهوری صبح سه شنبه به منظور بهره برداری از چند طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی با استقبال نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، استاندار و جمعی از مقام‌های محلی، وارد فرودگاه بین المللی ساری شد.

به گزارش حسن روحانی در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران در بیان اهداف این سفر گفت: بسیار خوشحالم که در روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) توفیق دارم تا از استان مازندران بازدید داشته باشم؛ هدف از این سفر بررسی برنامه ها و وعده هایی است که در سفر استانی به مردم قول داده شده و نیز روند پیشرفت پروژه ها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

رئیس جمهوری ادامه داد: یکی از پروژه هایی که در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد، طرح توسعه بندر امیرآباد و اتصال این بندر به شبکه ریلی است که این پروژه در تحرکات ما در دریای خزر و روابطمان با کشورهای همسایه حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اینکه استان مازندران استعداد فراوانی در زمینه گردشگری، کشاورزی، توسعه صنایع مختلف و ارتباطات دارد، گفت: تسهیل در ارتباط بین منطقه شمال با مرکز کشور برای ما اهمیت دارد و تلاش هایی در این راستا در محورهای فیروزکوه، هراز و چالوس انجام شده است.

رئیس جمهوری اظهار کرد: اگر در مسیر توسعه راه‌های ارتباطی بتوانیم تلاش های خود را به ثمر برسانیم در وقت و هزینه مردم صرفه جویی و سلامت آنان تامین خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین