|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
سخنان کواکبيان باعث شد تا رئيس مجلس نيز با طنازي خاص خود،‌ به آن پاسخ دهد و بگويد: اصلا شما خارج از موضوع نكته‌اي نمي گوييد!، اين حرف تكرار نكنيد!(خنده)
نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکری خطاب به لاریجانی پرسید که «چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟» و گفت: عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده! این حرف بسیار بی‌ربطی است.

 بخشي از جلسه علني امروز- دوشنبه، 21 فروردين- به تذكر نمايندگان در مورد حمله آمريكا به سوريه اختصاص يافت.

در اين ميان مصطفي كواكبيان نماينده تهران هم از قافله نمايندگان تذكر دهنده، جا نماند. بعد از آنكه زنجيره تذكرهاي نمايندگان با چاشني اعتراض به رويکرد آمريكا و همراهي سوريه و روسيه با كلام لاريجاني به نقطه پايان رسيد، کواكبيان نيز با فاصله زماني اندكي،‌ زبان به تذكر گشود.

كواكبيان پيش از آغاز تذكرش، طبق روال معمول اعلام مواضع توام با مطايبه‌اش خطاب به رئيس مجلس، گفت: ما فكر مي كرديم كه آقاي رئيس، امسال با ما خوب شده است،‌چند بار تذكر در موضوع داشتم اما توجه نكرديد!

سخنان کواکبيان باعث شد تا رئيس مجلس نيز با طنازي خاص خود،‌ به آن پاسخ دهد و بگويد: اصلا شما خارج از موضوع نكته‌اي نمي گوييد!، اين حرف تكرار نكنيد!(خنده)

پس از اين شوخي‌ رفت و برگشتي ميان كواكبيان و رئيس مجلس، اين نماينده اصلاح طلب گفت: به دنیا پیام می‌دهیم که در کشور ما اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند و «ید واحده» هستند. حال عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها، عصای اصلاح‌طلبان شده که این حرف بسیار بی‌ربطی است.

وی با خطاب قرار دادن لاریجانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم توطئه‌هایی که شما می‌گویید، بسیار عمیق‌تر است، چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟ لذا فکر می‌کنم هماهنگی کلی بوده است و شاید برخی نظر مخالف داشته باشند. اما پیشنهاد می‌کنم که با مسئولان مرتبط برای بررسی وضع منطقه تشکیل جلسه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین