کد خبر: ۱۵۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پرویز فتاح به عنوان نفر دوم کاندیداهای جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.
 سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پرویز فتاح به عنوان نفر دوم کاندیداهای جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی جمنا، مرضیه وحید دستجردی در بیانیه ای اعلام کرد: در مجمع عمومی اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بنا بر پیشنهاد عده ای از اعضای جبهه، سید پرویز فتاح به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده و در میان 10 نفر کاندیداهای مجمع به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

در مجمع عمومی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز ایشان به عنوان یکی از 10 کاندیدای ریاست جمهوری مطرح و مورد رای و اقبال مجمع قرار گرفتند.

جمنا در عین حال تاکید کرده است که بنابر اطلاع واصله سید پرویز فتاح از اعضای مجمع عمومی قدردانی کرده و با ذکر این که برای اعضای جبهه مردمی احترام قائل هستند و تاکید کردند که قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری نداشته و ندارند ولی آمادگی کمک و یاری به جبهه را دارند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حسن ظن و عنایت و برخورد توام با عقلانیت پرویز فتاح قدردانی داشته واز ابراز آمادگی ایشان برای کمک به این جبهه مشتاقانه استقبال می کند.
انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، 29 اردیبهشت برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین