|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۵۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
دربی شهر مادرید با نتیجه تساوی به پایان رسید.
 دربی شهر مادرید با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه هفته سی و یکم رقابت های لیگای اسپانیا، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید حساس ترین بازی این هفته را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی 1-1 به اتمام رسید.

نیمه اول با برتری کامل رئال مادرید بر توپ و میدان آغاز شد اما دفاع چندلایه قرمز و سفید پوشان اجازه فرصت سازی را به کهکشانی ها نمی داد.  جدی ترین موقعیت نیمه اول را کریستیانو رونالدو از دست داد. ساویچ،مدافع تیم اتلتیکو در حالی که اوبلاک هم تسلیم شده بود، سر خود را مقابل شوت رونالدو قرار داد و اجازه نداد دروازه تیم مهمان باز شود.

نیمه دوم اما با گل زودهنگام رئالی ها شروع شد. په په مدافع پیش تاخته مادریدی ها توانست روی ارسال بلند تونی کروس با ضربه سر و در دقیقه 52 بازیکنان زیدان را پیش بیندازد. بعد از گل رئال مادرید تسلطش را بر توپ و میدان حفظ کرد و حتی می توانست صاحب گل دوم شود اما در نهایت صبر و حوصله شاگردان سیمئونه نتیجه داد و آن ها توانستند در دقیقه 85 توسط آنتوآن گریزمان به گل مساوی برسند و با تک امتیاز سانتیاگو برنابئو را ترک کنند.

با این نتیجه رئال مادرید صدرنشین با یک بازی کمتر 72 امتیازی شد و اتلتیکو هم با 62 امتیاز جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.

مساوی رئال قطعا خبر خوبی برای تیم بارسلونا خواهد بود زیرا اگر آبی اناری ها بتوانند امشب مالاگا را ببرند، با یک بازی بیشتر نسبت به رئال 72 امتیازی خواهند شد و امیدهایشان برای فتح لالیگا افزایش خواهد یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین