|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
برقراری پرواز «زنجان ـ کیش» به‌عنوان یکی از برنامه‌های جدی در سال‌جاری بوده و علاوه بر این، به‌دنبال برقراری پروازهای عتبات عالیات و حج تمتع از فرودگاه زنجان هستیم.
مدیر فرودگاه زنجان از برقراری مجدد پرواز «زنجان ـ مشهد» در روزهای آتی خبر داد.

«محمد قاسمی» با بیان این‌که عدم توافق کامل با شرکت ایران ایرتور به لغو قرارداد با این شرکت منجر شد، افزود: از همین‌رو به‌دنبال رایزنی با چند شرکت هواپیمایی برای برقراری مجدد پرواز «زنجان ـ مشهد» از فرودگاه زنجان هستیم.

وی با تأکید بر این‌که لغو پروازهای «زنجان ـ مشهد» و بالعکس مقطعی بوده و به‌زودی شاهد برقراری مجدد این پروازها از فرودگاه زنجان خواهیم بود، تصریح کرد: هم‌اکنون با دو شرکت هواپیمایی وارد مذاکره شده‌ایم که با توافقات صورت گرفته در روزهای آینده، پرواز «زنجان ـ مشهد» از فرودگاه زنجان مجدداً انجام خواهد شد.

این مسئول با یادآوری این‌که پارسال فقط در چند مقطع به‌علت تغییر در شرکت هواپیمایی، مجبور به لغو پرواز «زنجان ـ مشهد» بودیم که این پروازها بلافاصله برقرار شد، اظهار کرد: برقراری پرواز «زنجان ـ کیش» به‌عنوان یکی از برنامه‌های جدی در سال‌جاری بوده و علاوه بر این، به‌دنبال برقراری پروازهای عتبات عالیات و حج تمتع از فرودگاه زنجان هستیم.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به این‌که رونق فرودگاه زنجان باعث رونق استان در همه بخش‌ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: افزایش پروازها از فرودگاه زنجان باعث رونق فرودگاه و نیز توسعه استان خواهد شد، از همین‌رو همه به‌ویژه بخش خصوصی باید برای تحقق این مهم پای کار بیایند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین