|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
افتتاح ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر (ورزشگاه ۱۵ هزار نفری)، کمربندی کنگان و بیمارستان دیر از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است.
رئیس جمهور روزهای پایانی فرودین‌ماه به استان بوشهر سفر می‌کند و در سفر دو روزه خود چند مگاپروژه از جمله پنج فاز پارس جنوبی را در این استان افتتاح خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی روزهای ۲۷ و ۲۸ فرودین‌ماه به استان بوشهر سفر خواهد کرد و چند پروژه مهم در بخش‌های صنعتی، درمانی، ورزشی و راهسازی در استان بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر (ورزشگاه ۱۵ هزار نفری)، کمربندی کنگان و بیمارستان دیر از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است.

پالایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸، پالایشگاه فاز ۱۹ و پالایشگاه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی از دیگیر مگاپروژه‌هایی است که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح رسمی می‌شوند.

استان بوشهر به علت برخورداری از ظرفیت‌های بی‌شمار، یکی از پرترددترین استان‌ها برای روسای جمهور کشورمان است.

حجت‌الاسلام روحانی یک بار برای بررسی وضعیت زلزله شهرستان دشتستان در آذرماه ۹۲ به استان بوشهر سفر کرد. وی در سال ۹۳ نیز سفر استانی را به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت به استان بوشهر داشت.

رئیس جمهور دو بار دیگر نیز برای افتتاح فاز ۱۲ در آخرین روزهای سال ۹۳ و افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در دیماه سال ۹۴ به استان بوشهر سفر کرده است.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، هم‌اکنون پنج فاز مهم پارس جنوبی آخرین مراحل تکمیل و تست خود را پشت سر می‌گذارند تا توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری برسند و ظرفیت برداشت گاز ایران از پارس جنوبی با کشور قطر برابر شود.

بیش از ۱۲ سال از آغاز ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر می‌گذرد و حالا این ورزشگاه در سفر حجت‌الاسلام روحانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کمربندی کنگان و بیمارستان دیر از دیگر طرح‌هایی هستند که زمان زیادی از زمان کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد و حالا آخرین مراحل تکمیل آنها در حال سپری شدن است.

جزئیات این سفر هفته آینده اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین