کد خبر: ۱۵۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
پس از این اتفاق رضا کیانیان با انتشار عکسی از این دو جوان در صفحه اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز امیدواری کرد که این دو جوان و هم قاتل خرس هر چه زودتر دستگیر شوند.
رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به خبر دستگیری دو جوان در هنگام آسیب به طبیعت واکنش نشان داد.

خبر دو جوان که حین آتش زدن درخت در روز طبیعت از خودشان عکس گرفته و در فضای مجازی انتشار داده بودند در پی شکایت سازمان محیط زیست استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند نیز در فضای مجازی منتشر شد. پس از این اتفاق رضا کیانیان با انتشار عکسی از این دو جوان در صفحه اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز امیدواری کرد که این دو جوان و هم قاتل خرس هر چه زودتر دستگیر شوند.

رضا کیانیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

با پوزش سه باره. خبر دستگيرى اين دو نفر تكذيب شده است. ولى به مسئولين مي گويم ، ببينيد مردم از دستگيرى اين موجودات چقدر خوشحال مى شوند.با سپاس از خانم شريفى مقدم، گوينده خبر. اميدوارم اين دو نفر و هم قاتل خرس هر چه زودتر دستگير بشوند.وقتى عكس اين دو نفر را در دو پست قبلى گذاشتم، عده اى اعتراض كردند كه چرا صورتشان را نپوشاندم. جواب مى دهم چون به طبيعت و اموال عمومى صدمه زده بودند.اگر در محدوده شخصى شان جرمى كرده بودند بايد مى پوشاندم و اصلاً نبايد منتشر مى كردم.به نظر من اگر تصوير مجرمين اين همه تجاوز و اسيد پاشى و بچه دزدى و ضرب و شتم و قاچاق و قطع درخت و دزدى و كيف قاپى و اختلاس و ... را علنى و منتشر كنيم، دامنه اين جرم ها كمتر مى شود و در مقابل به خانه هاى مردم كمتر سرك بكشيم و به زندگى خصوصى مردم كارى نداشته باشيم. همچنين بايد از سازمان محيط زيست درخواست كنيم تا قطع كنندگان درخت در تهران و شهرهاى بزرگ را كه به خاطر برج سازى ، بارها و بارها مرتكب اين عمل شده اند، شناسايى و دستگير كنند. مجازات فقط براى ضعفا نيست! با عرض تأسف بسيار از حادثه زلزله در مشهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین