|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
در دولت یازدهم در بین وزارت خانه ها تنها دو سه وزارت خانه اصطلاحا و اسما نصیب جریان ما شد که مهمتر از همه وزارت کشور بود، در همین وزارت کشور در کمتر از 4 سال سه بار معاون سیاسی وزارت خانه عوض شد.
حداد عادل گفت: 4 سال پیش رئیس جمهور محترم احتمال پیروزی نمی‌داد اما کسانی وارد صحنه انتخابات شدند که شرایط خاصی ایجاد شد.

غلامعلی حداد عادل در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد  با بیان اینکه امروز برای ایران در تهران تصمیم گیری می شود نه در واشینگتن و لندن و پاریس؛ این عزت و امنیت و اقتدار است‎ اظهار کرد: 4 سال پیش رئیس جمهور محترم احتمال پیروزی نمیداد اما کسانی وارد صحنه انتخابات شدند که شرایط خاصی ایجاد شد، ائتلافی هم که ما ایجاد کردیم به دلیل برخی اشتباهات به اختلاف انجامید، بالاخره یک پیروزی غیرمنتظره برای آنها حاصل شد، این پیروزی با شعار اعتدال و مذاکره با با تحریم کنندگان حاصل شد.

وی ادامه داد: وقتی روحانی پیروز شد کسانی که 8 سال در متن نبودند و حتی از کاندیداتوری روحانی حمایت نکرده بودند با پیروزی وی برای تصاحب سمت ها و پست ها هجوم آوردند یعنی یک عده گویی گرسنه بودند و یک سفره چیده شده را دیدند و با عجله همدیگر را صدا کردند تا پست ها را نقسیم کنند و نتیجه این امر حقوق های نجومی و ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان شد‎.

حداد عادل افزود: در دولت یازدهم در بین وزارت خانه ها تنها دو سه وزارت خانه اصطلاحا و اسما نصیب جریان ما شد که مهمتر از همه وزارت کشور بود، در همین وزارت کشور در کمتر از 4 سال سه بار معاون سیاسی وزارت خانه عوض شد.

وی با تاکید بر اینکه اصل مذاکره تصمیم نظام و تصمیم عاقلانه ای بود بیان کرد: عده ای می گفتند ما نگران و دلواپس خدعه طرف مقابل هستیم، اما دیدیم که دولت نگران بودن و دلواپس بودن را به صورت یک فحش دراورد، اعتدال مدنظر دولت یازدهم از همان ابتدا هم برای اصولگرایان و هم برای اصلاح طلبان قابل فهم و باور نبود‎.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین