|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
سازمان ملی استاندارد ایران یکی از سازمانهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده و امسال نیز با برنامه ریزی دقیق توجه ویژه ای به تولید و به تبع آن اشتغال خواهیم داشت.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار نوروزی ، سه شنبه 15 فروردین با همکاران بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکید کرد.

نیره پیروزبخت، در این مراسم با تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی گفت : نو شدن زمین ، تکرار پذیری و  رویش دوباره از جمله ویژگی های بهار است که همه ما انسانها باید از این ویژگی ها برای نو شدن افکار و اندیشه درونی خود درس بگیریم.

وی با اشاره به شعار امسال ، اظهار داشت : مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی منطقی ، امسال را اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید نامگذاری کردند و همه دستگاهها را به تنظیم برنامه های امسال با توجه به این شعار مکلف شدند.

پیروزبخت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود در ابتدای سال بر واردات و صادرات تاکید داشتند افزود : در سال جدید لازم است بر صادرات کالای باکیفیت ، واردات کالای مرغوب و تولید خوب در کشور تمرکز و دقت نظر داشته باشیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه  اهتمام همه مسئولان و دولتمردان در سال جدید تحقق شعار رهبری است خاطرنشان کرد : سازمان ملی استاندارد ایران یکی از سازمانهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده و امسال نیز  با برنامه ریزی دقیق توجه ویژه ای به تولید و به تبع آن اشتغال خواهیم داشت.

الهی به امید تو ، پرتوان تر از قبل و با تلاش و کوشش بیشتر ....
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین