|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
یک روز پیش از حادثه همسر وی به همراه سمسار به آپارتمان آمد و تمام وسایل او را به قیمت ۳ میلیون تومان فروخت و پولش را برداشت. پس از آن دیگر مرد میانسال را ندیدم. کارآگاهان در مرحله بعد به بازرسی خانه قربانی پرداختند و متوجه ردپایی در آشپزخانه شدند.
 تحقیقات برای کشف راز قتل ۲ مرد که ساعاتی پس از تحویل سال در پایتخت رخ داد، از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

ساعت 20:45 سی‌ام اسفند و ساعاتی پس از تحویل سال، گزارش قتل مردی در اختیار قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران قرار گرفت. قربانی حدودا ۳۰ سال داشت که جسدش زیر پلی حوالی جاجرود ر‌ها شده بود. به گفته پزشکی قانونی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت از مرگ وی می‌گذشت و معاینات نشان می‌داد که بر اثر ضربات جسمی سخت جانش را از دست داده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قتل در جای دیگری رخ داده و پس از آن قاتل یا قاتلان، جسد را زیر پل بدون مدارک هویتی ر‌ها کرده بودند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شده است.

سقوط مرموز

درحالی‌که تیم جنایی سرگرم تحقیق درخصوص نخستین قتل امسال بود، ساعت21:30 گزارش دومین جنایت در منطقه شوش به قاضی محسن مدیرروستا مخابره شد. این بار تیم جنایی راهی جنوب پایتخت شدند و در یکی از کوچه‌ها مقابل ساختمانی جسد مردی حدودا ۵۰ ساله را دیدند که به‌نظر می‌رسید از بالای ساختمان سقوط کرده است. هیچ‌کس، اما شاهد صحنه سقوط نبود و به گفته پزشکی قانونی حدود ۲ یا ۳ ساعت از مرگ مرد میانسال می‌گذشت. کارآگاهان به تحقیق از ساکنان ساختمان پرداختند.

یکی از آن‌ها دختر ۱۷ ساله‌ای بود که با دیدن قربانی وی را شناسایی کرد و گفت: او به‌تنهایی در آپارتمان طبقه چهارم ساختمان زندگی می‌کرد. تیم جنایی در مرحله بعد راهی محل زندگی قربانی شد، اما به جز مدارک هویتی وی، هیچ وسیله‌ای در آپارتمان وجود نداشت. مدارک شناسایی وی نشان می‌داد که او مردی ۴۷ ساله بوده و مدتی قبل از همسرش جدا شده بود. هنوز معماهای زیادی پیش روی تیم جنایی بود تا اینکه در تحقیق از سرایدار ساختمان، برخی از آن‌ها حل شد. او گفت: قربانی به‌تنهایی در آپارتمانش زندگی می‌کرد و مدتی قبل همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود.

دادگاه او را محکوم کرده بود تا ماهی ۶ ربع سکه به همسرش بپردازد. گویا ماه آخر قسط مهریه را پرداخت نکرده و همسرش حکم توقیف اموالش را از دادگاه گرفته بود. یک روز پیش از حادثه همسر وی به همراه سمسار به آپارتمان آمد و تمام وسایل او را به قیمت ۳ میلیون تومان فروخت و پولش را برداشت. پس از آن دیگر مرد میانسال را ندیدم. کارآگاهان در مرحله بعد به بازرسی خانه قربانی پرداختند و متوجه ردپایی در آشپزخانه شدند.

درحال حاضر ۲ فرضیه پیش روی کارآگاهان مطرح شده است. اول اینکه قربانی خودش را از پنجره به پایین پرتاب کرده و دومین فرضیه این است که فرد آشنایی پس از درگیری، مرد میانسال را به پایین پرتاب کرده و دست به جنایت زده است. هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان جنایی با دستور قاضی دست به‌کار شدند تا معمای این دو جنایت مرموز را فاش کنند.

منبع:همشهری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین