کد خبر: ۱۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
گیلرمو لاسو، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اکوادور از جناح مخالف با انتقاد شدید از لنین مورنو، نامزد تحت حمایت دولت گفته که مورنو اکوادور را به ونزوئلای دیگری تبدیل خواهد کرد.
انتخابات ریاست جمهوری در اکوادور در حالی برگزار می‌شود که بحران سیاسی در ونزوئلا بر روند برگزاری این انتخابات سایه افکنده است.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، مردم اکوادور امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق‌های رای می‌روند و این در حالی است که این انتخابات به شدت تحت تاثیر تحولاتی قرار دارد که در ونزوئلا در حال وقوع است.

گیلرمو لاسو،  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اکوادور از جناح مخالف با انتقاد شدید از لنین مورنو، نامزد تحت حمایت دولت گفته که مورنو اکوادور را به ونزوئلای دیگری تبدیل خواهد کرد.

وی در این باره در میان جمعی از حامیان خود گفته است: کودتایی در حال شکل گرفتن برای تصرف مجمع ملی است. آیا این چیزی است که شما می‌خواهید؟ پس بیایید دست به تغییر بزنید.

در همین حال وزیر امور خارجه دولت فعلی اکوادور با انتقاد از موضع‌گیری مخالفان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آنها می‌خواهند مردم را با طرح این ادعا که اکوادور به سمت تبدیل شدن به ونزوئلا حرکت می‌کند سردرگم کنند. در حال حاضر وضعیت اقتصادی در اروپا مانند ونزوئلا بوده و با رکود مواجه است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین