|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۵۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
نخستین موقعیت این دیدار در این دقیقه برای استقلال به وجود آمد. سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت چپ در محوطه ۶ قدم به کاوه رضایی رسید و ضربه سر مهاجم شماره ۹ استقلال در دستان دروازه‌بان فولاد قرار گرفت.
تیم‌های استقلال و فولاد در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دقیقه ۵: نخستین موقعیت این دیدار در این دقیقه برای استقلال به وجود آمد. سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت چپ در محوطه ۶ قدم به کاوه رضایی رسید و ضربه سر مهاجم شماره ۹ استقلال در دستان دروازه‌بان فولاد قرار گرفت.

دقیقه ۷: آبی‌پوشان پایتخت حرکتی را از سمت راست انجام دادند که توپ در پشت محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید و این بازیکن پس از کنترلی زیبا و تغییر مسیر ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت مهاجم استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: کرنر یاران استقلال از سمت راست به روی دروازه ارسال شد که توپ اتفاقی به مجید حسینی رسید و ضربه برگردان مدافع استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸:‌ محسن کریمی در پشت محوطه جریمه نماینده خوزستان صاحب تیم شد و پاس این بازیکن با فرار کاوه رضایی از تله آفساید همراه شد اما مهاجم استقلال سومین فرصت پیاپی خود را از دست داد تا آبی‌پوشان نتوانند نخستین گل خود را به ثمر برسانند.

دقیقه ۲۸: بختیار رحمانی در پشت محوطه هیجده قدم صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت زیبای این بازیکن با مهار فوق‌العاده حسینی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۷: همکاری بازیکنان فولاد در سمت راست خود توپ را به اسماعیل شریفات رساند که ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان استقلال برگشت داده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

علیرضا منصوریان برای رویارویی با فولاد این یازده نفر را به زمین فرستاد: حسین حسینی، رابسون، سید مجید حسینی، خسرو حیدری، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حق دوست، محسن کریمی، علی قربانی و کاوه رضایی.

ترکیب فولاد برای تقابل با شاگردان منصوریان: احسان مرادیان، ایوب والی، محمد اهل شاخه، سروش سعیدی، سینا مریدی، بختیار رحمانی، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، بهرام رشید فرخی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین