|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
وی ادامه داد: «سال 95 برای من به خوبی و خوشی تمام شد و کسب مدال المپیک باعث شد تا این سال به عنوان یکی از بهترین‌ سال‌های دوران ورزشی من لحاظ شود.»
 قاسم رضایی گفت: سال 95 برای من به خوبی و خوشی تمام شد و کسب مدال المپیک باعث شد تا این سال به عنوان یکی از بهترین‌ سال‌های دوران ورزشی من لحاظ شود.

 قاسم رضایی کشتی‌گیر فرنگی تیم ملی در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از بهترین کشتی‌گیران ایران شد و موفق شد دو مدال طلا و برنز المپیک را در کارنامه ورزشی خودش ثبت کند و از این نظر در کشتی فرنگی ایران رکوردار شود. سال 95 هم برای رضایی به خوبی تمام شد و او موفق شد در این سال به نشان برنز رقابت‌های المپیک ریو دست یابد.

قاسم رضایی در گفت وگو با خبرنگار آنا، در مورد سال 95 و عملکردش در این سال گفت: «مهمترین رویداد ورزشی دنیا در سال 95 اتفاق افتاد و آن هم برگزاری رقابت‌های المپیک ریو بود که آرزوی هر ورزشکاری است تا در المپیک شرکت کند و بتواند به مدال دست پیدا کند. من بعد از المپیک لندن تلاش زیادی کردم تا بتوانم در ریو هم موفق شوم و خیلی خوشحالم که توانستم با کسب مدال برنز المپیک ریو دومین مدال خودم را در این رقابت‌ها کسب کنم.»



وی ادامه داد: «سال 95 برای من به خوبی و خوشی تمام شد و کسب مدال المپیک باعث شد تا این سال به عنوان یکی از بهترین‌ سال‌های دوران ورزشی من لحاظ شود.»

دارنده مدال برنز المپیک ریو در رابطه با برنامه‌هایش برای سال 96 بیان کرد: «من بعد از المپیک ریو برای یک سال قصد استراحت دارم و به همین دلیل در مسابقات جهانی که در سال 96 در فرانسه برگزار می‌شود شرکت نمی‌کنم. برنامه من این است که تمریناتم را امسال آغاز کنم و خودم را برای مسابقات جهانی سال 2018 در یک وزن بالاتر آماده کنم.»

رضایی در خصوص خاطرات ورزشی‌اش از ایام عید گفت: «من سال‌های زیادی از ایام عید را در اردوها و مسابقات مختلف بودم، اما بهترین خاطره ورزشی من در عید مربوط به سال 2012 است که مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن در ایام عید در قزاقستان برگزار شد و من موفق شدم با شکست همه رقبایم سهمیه المپیک لندن را به دست بیاورم و که این مسابقات به نوعی زمینه ساز مدال طلای المپیک بود.»

وی در رابطه با خاطرات کودکی‌اش از ایام عید و عیدی دادن‌ها و عیدی گرفتن‌هایش در این ایام اظهار داشت: «ما از کودکی در دوران عید به منزل بزرگترها می‌رفتیم و از آنها عیدی می‌گرفتیم. در حال حاضر هم از پدربزرگ و مادربزرگم عیدی می‌گیرم اما دیگر زمان عیدی دادن ما هم فرا رسید و به 4-5 خواهرزاده خودم عیدی می‌دهم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین