|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
وی گفت‌وگو پیرامون شرایط ناظران صندوق رای، فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ، شکایت احتمالی و بازرسی از برگزاری انتخابات و روند رای گیری و شمارش آرای و تشکیل کمیته حقوقی به عنوان بازوی مشورتی هیت نظارات از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان‌های تهران از برگزاری اولین جلسه این هیات خبر داد و گفت: در این جلسه تاکید شد ملاک تایید صلاحیت نامزدها انتخاباتی نظر مراجع  چهارگانه و قانون است.

محمد رضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات  شوراهای اسلامی تهران ری و تجریش با حضور کلیه اعضا  برگزار شد؛ جلسه‌ای  که به مدت بیش از چهار ساعت به طول انجامید و در آن موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت‌وگو پیرامون شرایط ناظران صندوق رای،  فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ، شکایت احتمالی و بازرسی از برگزاری انتخابات  و روند رای گیری و  شمارش آرای و تشکیل کمیته حقوقی به عنوان بازوی مشورتی هیت نظارات از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

ریس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان تهران با تاکید بر این که تمامی هدف برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم است گفت: قطعا انتخاب اصلح به عهده مردم است و ما تنها  بر روند صحیح برگزاری انتخابات  نظارت داریم.

بادامچی در پایان تاکید کرد:  ملاک تایید صلاحیت  قانون و نظر مراجع چهارگانه یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان ثبت احوال و وزارت  دادگستری است .
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین