|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
وزیر اطلاعات گفت: امنیت زیر بنای رشد زمینه های مختلف است و فرهنگ، هنر، اقتصاد و معنویت در سایه امنیت شکوفا می شود.
 وزیر اطلاعات گفت: امنیت زیر بنای رشد زمینه های مختلف است و فرهنگ، هنر، اقتصاد و معنویت در سایه امنیت شکوفا می شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید «محمود علوی» در آیین ورود کشتی «کروز» اقیانوس پیما به آبهای جزیره کیش با تبریک سال نو و تقارن آن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از تلاش های مدیرعامل منطقه آزاد کیش بخاطر فراهم ساختن زمینه های شادی مردم در این خطه از ایران اسلامی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه دین اسلام برای مردم شادی و سرور را می پسندد، افزود: پیامبر اکرم (ص)‌ می فرمایند، در سرزمینی که امنیت همراه با شادابی و سرور نباشد خیر و برکت وجود نخواهد داشت به همین دلیل سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات به عنوان خدمتگزاران شما مردم تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا امنیت به همراه شادابی را برای مردم با همت و فداکاری و از جان گذشتگی به ارمغان آورند.

حجت الاسلام علوی با ابراز خرسندی از اینکه در دولت تدبیر و امید، امنیت برای مردم عزیر فراهم شده است، گفت: امسال رهبرمعظم انقلاب در فرمایشات نوروزی به این نکته اشاره فرمودند که مردم در سال 95، سال امنیت پایدار را تجربه کردند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان تلاش می کنند تا امنیت ایران اسلامی را برهم زنند، تروریست ها نیز با جلیقه و کمربندهای انفجاری و یا بمب گذاری به دنبال این هستند تا امنیت را از مردم سلب کنند اما به لطف خدا و با توجهات حضرت ولیعصر (عج ) تمامی توطئه ها و بمب گذاری ها در تور اطلاعاتی سربازان امام زمان (عج ) افتاده و همه عوامل آن بازداشت شدند که خبر برخی از آنها را در رسانه ها شنیده اید.

وی افزود: خدا را شاکریم که در سال 95 بوی باروت به مشام مردم نخورد به غیر از شب چهارشنبه سوری که آنهم ناشی از بوی ترقه بازی و شادی کودکان این سرزمین بود.

حجت الاسلام علوی گفت: این در حالی است که در کشورهای اطراف ما از جمله ترکیه خبر انفجاربمب مرتب به گوش می رسد و یا در عراق و سوریه شاهد نا امنی هستیم و یا در کشورهایی چون نروژ، فرانسه و آمریکا نیز اقدامات تروریستی انجام گرفت و تنها کشوری که به لطف خدا به رغم فشارهای زیاد و سرمایه گذاری برخی کشورهای تروریست موفق به انجام عملیات تروریستی نشدند ایران اسلامی است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه همه علاقه مندیم تا امنیت در کشور حاکم شود، افزود: امنیت زیر بنای رشد زمینه های مختلف است و فرهنگ، هنر، اقتصاد و معنویت در سایه امنیت شکوفا می شود.

وی تصریح کرد: زمانی که خداوند از مردم بندگی و عبادت می خواهد، اقتصاد و امنیت آنها را تامین می کند و پس از آن انتظار بندگی دارد.

وزیر اطلاعات گفت: بر اساس آموزه های قرآنی وظیفه خود می دانیم به عنوان خدمتگزار در مورد برقراری امنیت و شادمانی مردم تلاش کنیم تا شاهد لبخند شادی همراه با امنیت بر لبهای مردم باشیم.

حجت الاسلام علوی با قدردانی از زحمات مسئولانی که امکانات شادمانی را برای مردم فراهم می کنند به سخنی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: آن حضرت فرمودند هر کس دل انسانی را شاد کند دل مرا شاد کرده و هر کس مرا شاد کند خداوند را شاد کرده است.

وی با بیان اینکه این مورد در سخنان بسیاری از بزرگان و ائمه طاهرین(ع) مشاهده می شود، افزود: آنها تاکید دارند که به مردم محبت و مهربانی کنید و ما بر اساس درس‌های دین مبین اسلام و سخن معصومین (ع) تلاش می کنیم تا همه شاد باشند و از نعمت ها و مواهب خدادادی استفاده کنند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: خداوند متعال استفاده صحیح ومعقول از نعمت‌ها را برای بندگان خود جایز کرده است.

وی گفت: خداوند نعمت وجود جزیره زیبایی را به ما ارزانی داشته است و دوست دارد بندگان خود در ایران اسلامی از زیبایی های آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام علوی با آرزوی سالی توام با خیرو برکت برای همه مردم ابراز امیدواری کرد که با توصیه رهبر معظم انقلاب سالی پر از تولید و اشتغال داشته باشیم تا جوانان مشغول به کار شوند و با دلگرمی و امید به آینده به سنت زیبای پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی ازدواج عمل کنند.

به گزارش ایرنا، یک فروند کشتی کروز اقیانوس پیما با نام 'سانی'مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی چهارشنبه شب و برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد آبهای جزیره کیش شد.

این کشتی هفت طبقه، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است و با 130 کابین و 417 تخت اقامتی، امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم می کند.

از دیگر امکانات این کشتی می توان به دارا بودن سه هزار و 500 متر مربع فضای رستوران، 2 سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان اشاره کرد.

این کشتی ظرفیت جابه جایی همزمان 200 خودرو به همراه سرنشین را داراست.

تردد در مسیر کیش به قشم و سایر بنادر از جمله بندرعباس از مسیرهای در نظر گرفته شده برای کشتی کروز است.

مراسم ورود کشتی کروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم در اسکله تفریحی جزیره کیش برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین