|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
رئیس جمهوری با بیان اینکه ورزش مساله مهمی برای نشاط جوانان ، سلامت جامعه و غرور ملی ما در ورزش های قهرمانی است، گفت: باید به ورزش های عمومی و قهرمانی بیشتر اهمیت داده شود.
 رئیس جمهوری با بیان اینکه ورزش مساله مهمی برای نشاط جوانان ، سلامت جامعه و غرور ملی ما در ورزش های قهرمانی است، گفت: باید به ورزش های عمومی و قهرمانی بیشتر اهمیت داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند از طریق ویدئو کنفرانس از تلاش دست اندرکاران حوزه ورزش خراسان جنوبی برای اتمام این پروژه قدردانی کرد.

وی با تبریک سال جدید و عید نوروز به مردم خراسان جنوبی گفت: امیدواریم امسال با برکت حضرت صدیقه کبری (س) سال خوبی برای ملت ایران باشد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم 15هزارنفری غدیر بیرجند با صرف 300 میلیارد ریال بودجه به بهره ‌برداری رسید.

مسعود سلطانی فر، افزود: عملیات اجرایی این طرح از سال 1385 آغاز شده که این طرح از محل بودجه سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی تکمیل شده است.

وی بیان کرد: این طرح با توجه به میزان تورم امروز ارزش احداث این استادیوم 500 میلیارد ریال است.

وی افتتاح استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند را هدیه ریاست جمهوری به مردم خراسان جنوبی دانست و گفت: امید است با افتتاح این طرح خبرهای خوشی از حوزه ورزش و جوانان این استان داشته باشیم.

وی افزود: این طرح یک مجموعه کامل و استاندارد است که کمتر در سایر نقاط کشور شاهد افتتاح این چنین پروژه ای هستیم این طرح در زمینه های مختلف ورزشی کاربرد دارد.

به گفته وی 70مجموعه ورزشی از سالهای گذشته در سطح کشور شروع شده بود که ازاین تعداد 25 طرح استادیوم 15 هزار نفری از محل سفرهای ریاست جمهوری در استانهای مختلف بوده است.

به گزارش ایرنا، سلطانی فر ادامه داد: همچنین به زودی 2 ورزشگاه 15 هزار نفری دیگر در شهرهای بجنورد و بوشهر افتتاح می شود که با افتتاح این 2 تا طرح ازمجموع 25 استادیوم 15هزار نفری در دست احداث کشور 19 تا به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: افتتاح ورزشگاه های 15 هزار نفری در استانهای مختلف ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش کشور است.

وی اظهارکرد: از سالهای گذشته همچنین 45 استادیوم کوچک در استانهای مختلف شروع شده که تاکنون هشت طرح به بهره برداری رسیده است و چهارطرح دیگر طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی تخصیص بودجه های سفر ریاست جمهوری در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استانهای مختلف نقش مهمی داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه ریاست جمهوری به بخش ورزش در سالهای آینده اتفاق خوبی در زمینه ورزش کشور بیفتد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین