|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد در گفتگو با خبرنگار، از شناسایی و دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت:: متهمان به سرقت بیش از ۱۵۳ راس گوسفند اقرار کردند.
سارقان احشام در میاندورود دستگیری شدند.

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد از شناسایی و دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت:: متهمان به سرقت بیش از ۱۵۳ راس گوسفند اقرار کردند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد گفت:: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از متهمان به سرقت احشام از اعضای باند سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را به همراه یکی از همدستانش در استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به بیش از ده فقره سرقت در شهرستان‌های بهشهر، نکا و میاندورد و سرقت بیش از ۱۵۳ راس گوسفند اقرار کردند.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که سارقان از آن در سرقت‌ها استفاده‌ها می‌کردند، خبر داد و گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم روانه زندان شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین