|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
در اقدام سریع پلیس استان مرکزی پدری که قصد خودکشی داشت به همراه دو فرزند خردسالش از مرگ نجات یافتند.
 در اقدام سریع پلیس استان مرکزی پدری که قصد خودکشی داشت به همراه دو فرزند خردسالش از مرگ نجات یافتند.
 
سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:صبح امروز فردی ناشناس در تماس با تلفن ۱۱۰ پلیس اعلام داشت که قصد خودکشی دارد و بلافاصله این فرد بدون هیچ گونه توضیحی تلفن را قطع می کند.

وی افزود : بااعلام این خبر، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان، مالک خط تلفن و آدرس سکونت آن را در یکی از مناطق شهر اراک شناسایی کردند و به محل اعزام شدند.

 وی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پلیس، درب منزل را با ترفندی خاص باز کرده و  مشاهده می کنند مردی جوان،  طنابی را برای دار زدن خود آماده کرده و بوی گاز نیز در فضا پیچیده و دو فرزند خردسال ۵ ساله و ۷ ساله نیز در منزل حضور دارند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت:  با توجه به احتمال خطر انفجار بلافاصله  هر سه نفر اعضای خانواده، توسط ماموران پلیس از منزل خارج و از مرگ نجات یافتند.

به گزارش میزان، سردار عزیزی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با همسرش اختلاف داشته و همسرش منزل را ترک کرده که او نیز با مصرف قرص و با باز کردن شیر گاز شهری و طناب دار قصد خودکشی داشته است

سردار عزیزی افزود: با حضور تیم های امدادی در محل پدر خانواده با توجه به مصرف زیاد قرص برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت و تحقیقات تکمیلی در این زمینه در حال پیگیری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین