کد خبر: ۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
مدیر عامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور در منطقه صنعتی سیرجان از طرح های صنعتی شرکت " جهان فولاد سیرجان " از مجموعه شرکتهای تابعه موسسه صندوق بازدیدکرد.
در این دیدار ضمن آگاهی از میزان پیشرفت طرح فولاد شرکت جهان فولاد از قسمت های مختلف پروژه در حال ساخت بازدید کرد.

در این دیدار مهندس علی عباسلو مدیر عامل شرکت جهان فولاد در توضیحات خود اعلام نمود مرحله تست سرد این کارخانه قبل از پایان سالجاری انجام خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه مجتمع بزرگ فولاد سیرجان در منطقه صنعتی سیرجان واقع در استان کرمان در زمینی به مساحت 600 هکتار مراحل  ساخت خود را طی می کند افزود  د بخشی از تجهیزات این طرح از کشور آلمان تامین و بخش های دیگر آن از تولیدات داخل می باشد .

مدیر عامل شرکت جهان فولاد اظهار داشت: این مجتمع با پیشرفت 80 در صدی خود بزودی تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه یک میلیون تن و شمش فولاد نیز با همین ظرفیت  را آغاز خواهد کرد .

وی در ادامه توضیحات خود یاد آوری نمود که مراحل  احیاء و نورد از فعالیت های آتی این مجتمع خواهد بود.


بر اساس این گزارش دکتر محمد اسفندیار مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی در سخنان کوتاهی در جمع مدیران پروژه با تبریک سالروز خجسته عید غدیرخم و نقش امامت و ولایت در سعادتمندی جوامع مسلمان ،همّت والای مهندسین و کارکنان پروژه فولاد سیرجان را در تحقق یکی دیگر از طرح های بزرگ صنعتی در استان کرمان را ستود و از نقش برجسته آنان در توسعه منطقه قدردانی نمود

وی در پایان اظهار امیدواری نمود تا پایان سالجاری با انجام مرحله تست سرد کارخانه فولاد تولید رسمی  آن طبق برنامه زمان بندی شده از ابتدای سال 93 آغاز گردد.

منبع:مس پرس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین