|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
محسن افشانی با اشاره به جشنواره جام‌جم:
کد خبر: ۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
محسن افشانی جشنواره تلویزیونی جام‌جم را باعث ارتقای کیفیت آثار و ایجاد رقابت بین هنرمندان دانست و گفت: زمانی هنرمندان به خاطر محدودیت‌های تلویزیون ترجیح می‌دادند انرژی خود را برای سینما صرف کنند اما امروز این نگاه از بین رفته است و این مساله به خاطر برگزاری جشنواره جام‌جم است.

این بازیگر و مجری تلویزیون، بیان کرد: برگزاری جشنواره تلویزیونی جام‌جم خیلی خوب است؛ چرا که در سه‌ - چهار‌ سال گذشته اسم تله‌فیلم که می‌آمد همه می‌گفتند برویم پول بگیریم و این جشنواره باعث شده این دید دیگر وجود نداشته باشد.

وی افزود: برگزاری جشنواره تلویزیونی جام‌جم باعث شده است تا هم تولیدکنندگان بخواهند کیفیت آثار را بالا ببرند و هم خود بازیگرها انرژی بیشتری بگذارند و از این جهت هم به کیفیت کار و هم به شخصیت بازیگر کمک می‌شود.

بازیگر سریال «ترانه مادری» ادامه داد: برگزاری جشنواره جام‌جم باعث می‌شود یک نفع دوطرفه ایجاد شود. هم کارها جذاب‌تر می‌شوند و هم بین هنرمندان رقابت ایجاد می‌شود و به نوعی کارهای تلویزیونی را جدی می‌گیرند.

افشانی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته عموما عده‌ای اعتقاد داشتند که یک کار تلویزیونی چون عامه‌پسند است، با یکسری از محدودیت‌ها ساخته می‌شود و این محدودیت‌ها دست بازیگر را می‌بندد بهتر است انرژی خود را برای سینما صرف کنند اما اکنون این اتفاق از بین رفته است، بازیگر نیز با توجه به نرم‌ها و چهارچوب‌هایی که تلویزیون دارد آنقدر که باید، توانش را می‌گذارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین