|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
آگاپیتوف بعد از روی کار آمدن در دیدار با تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری متعهد شد که وزنه‌برداری روسیه از این پس پاک باشد.
فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا و فدراسیون جهانی وزنه برداری برنامه‌های خود برای مسابقات جهانی وزنه‌برداری 2017 را نهایی می‌کنند. رییس فدراسیون وزنه برداری روسیه نیز دیداری با مسئولان وزنه برداری آمریکا داشته است.

 ‌به نقل از جهان ورزش، در حاشیه بازدید از امکانات آنا هیم برای برگزاری مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری، مسولان وزنه‌برداری آمریکا و آگاپیتوف، رییس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه با هم دیدار کردند. در این جلسه درباره موضوعاتی همچون توافق‌های ‌اسپانسرینگ، آموزش‌های مربیگری، امکانات تمرینی و شفافیت بیشتر در کار هر دو فدراسیون صحبت شد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه از امکانات آنا هیم حمایت کرد و به رسانه‌ها گفت‌ که آنا هیم انتخاب خوبی برای میزبانی مسابقات جهانی بوده است.

یکی از هدف‌های آگاپیتوف بعد از انتخاب شدن به عنوان رییس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه، حل و فصل مشکلات مربوط به دوپینگ بوده است. وزنه‌برداران روسیه به دلیل دوپینگ سیستماتیک در این کشور از شرکت در مسابقات  المپیک ریو 2016 محروم شدند. وزنه برداران برتر روسیه امسال در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت خواهند کرد.

آگاپیتوف بعد از روی کار آمدن در دیدار با تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری متعهد شد که وزنه‌برداری روسیه از این پس پاک باشد.

او اعلام کرد که سیستم جدید ضد دوپینگ روسیه الگویی خواهد بود که دیگران می‌توانند از آن پیروی کنند. او اعلام امیدواری کرد که تصمیم درباره ی محرومیت یک ساله ی روسیه تغییر کند.

آگاپیتوف همچنین برای انتخابات نایب رییسی اول فدراسیون جهانی نامزد شده است. فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا حمایت خود را از او اورسلا پاپاندرا ، این رییس فدراسیون، اعلام کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین