|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه 21 فروردین ماه آغاز می شود و تیم فوتبال پرسپولیس از هم اکنون در اندیشه جبران شکست دور رفت این رقابت ها مقابل نماینده قطر است.
 هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه 21 فروردین ماه آغاز می شود و تیم فوتبال پرسپولیس از هم اکنون در اندیشه جبران شکست دور رفت این رقابت ها مقابل نماینده قطر است.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه 21 فروردین ماه آغاز می شود که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت 19 میزبان الریان قطر خواهد بود.

شاگردان برانکو در هفته سوم مرحله گروهی در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه به میهمانی الریان قطر رفتند و با اشتباهات مکرر خط دفاعی خود و کم دقتی مهاجمانش سه بر یک مغلوب شدند.

سرخپوشان تهران با قبول شکست در دیدار رفت برابر الریان قطر، چهار امتیازی باقی ماندند تا کار سختی برای صعود از گروه چهارم لیگ قهرمانان به مرحله حذفی داشته باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس که آخرین تمرین خود را در سال 95 امروز (شنبه) در غیاب برانکو و با حضور علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه برگزار کرد، در اندیشه جبران دیدار رفت برابر الریان با امتیازی میزبانی است تا امیدهایش برای صعود زنده شود.

تمرینات پرسپولیس در سال 96 از سوم فروردین ماه آغاز می شود که برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ثبت نام کارت پوشش خبری و تصویری دیدار پرسپولیس - الریان قطر نیز از امروز در پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است و تا 17 فرودین 96 ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر و در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، الریان قطر با 6 امتیاز و الهلال عربستان با 5 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند. پرسپولیس با چهار و الوحده امارات با یک امتیاز در رتبه های بعدی ایستادند.

به همین دلیل الریان نیز در دیدار با پرسپولیس به تمام قدرت به میدان خواهد آمد.

روز دوشنبه 21 فروردین ماه تیم استقلال خوزستان دیگر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف لخویا می رود که این مسابقه از ساعت 20 آغاز می شود.

همچنین دو مسابقه دیگر نمایندگان ایران روز سه شنبه 22 فروردین برگزار خواهد شد که استقلال تهران در ازبکستان به مصاف لوکوموتیو تاشکند می رود و تیم ذوب آهن از العین امارات در اصفهان پذیرایی خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین