|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
در ایام نوروز همه همکاران ما در حال کشیک هستند و ادارات کل استاندارد در استانها در ایام نوروز به‌ویژه در شهرهای زیارتی و مرزی برای برطرف کردن مشکلات احتمالی حضور دارند.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و سعادتمندی برای تک تک ایرانیان، از حضور مستمر بازرسان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران در سطح شهر خبر داد.

نیره پیروزبخت با بیان اینکه پیش از ایام عید همه ادارات‌کل استان‌ها بازرسی‌های گسترده از بازار در سراسر کشور را انجام داده اند، گفت : این بازرسی‌ها برای اطمینان دادن به مردم در رابطه با کیفیت کالاهای خریداری شده بوده است.

وی در همین زمینه افزود: در ایام نوروز همه همکاران ما در حال کشیک هستند و ادارات کل استاندارد در استانها در ایام نوروز به‌ویژه در شهرهای زیارتی و مرزی  برای برطرف کردن مشکلات احتمالی حضور دارند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران از شهروندان خواست تا با ارسال کد 10 رقمی در ذیل آرم استاندارد مندرج بر روی محصولات به سامانه 10001517، کالای مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنند.

وی همچنین اطمینان داد که سازمان ملی استاندارد ایران از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.isiri.gov.ir  به شکایات واصله رسیدگی خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین