|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
احسان علیخانی در اجرا مسلط و صاحب یک اعتماد به نفس ذاتی است. او در متلک انداختن به طرف مقابل هم حالا تبحر ویژه ای پیدا کرده است.
 احسان علیخانی در اجرا مسلط و صاحب یک اعتماد به نفس ذاتی است. او در متلک انداختن به طرف مقابل هم حالا تبحر ویژه ای پیدا کرده است.

در تلویزیونی که اصولا ستاره نمی سازد و حتی از این کار فرار هم می کند دیدن چهره هایی مانند احسان علیخانی که می توانند ستاره یک شو یا تاک شو تلویزیونی باشند مایه خوشحالی است؛

در تلویزیون ایران رسم است که مجری ها باید سر و زبان داشته باشند و بتوانند در لحظه و ثانیه حرفشان را بزنند،حالا حتی شده در قالب یک متلک گذرا...

یک عمر در این کار عادل فردوسی پور تخصص داشت. آن زمان ها که دست و بال او در نود بازتر بود می دیدیم طعنه های عادل حسابی سر و صدا می کرد.

امروز اما احسان علیخانی به خوبی دارد در این زمینه انجام وظیفه می کند؛

نمونه اش متلک های او به رامبد جوان بود که خیلی ظریف و خلاقانه نثار او کرد یا وقتی مژه لواسانی داشت به اجراهای خوب اپرا در اشاره می کرد به او گفت مگر شما این برنامه ها را می بینید؟

ماهواره وقتی در اینجا میوه ممنوعه است قطعا اپرا هم که از پرطرفدارترین مجریان دنیا محسوب می شود ممنوع است و احسان علیخانی خیلی ظریف،بدون این که به کسی بر بخورد حرفش را  زد و طبق معمول هم از همان خنده های معروفش را تحویل مخاطب داد.

*این مطلب در تاریخ 23 اسفند در ستون کلوزآپ روزنامه خبر ورزشی چاپ شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین