|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
با تصمیم شورای نظارت بر صداوسیما، کمیته‌ای تشکیل شد تا بر ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما نظارت کند.
با تصمیم شورای نظارت بر صداوسیما، کمیته‌ای تشکیل شد تا بر ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما نظارت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در جلسه شماره ۴۳۰ (مورخ ۲۳ اسفند ماه ۹۵) اعضای شورا که به ریاست حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای و حضور نمایندگان قوای سه‌گانه برگزار شد، با توجه به اهمیت رعایت قانون و نیز حقوق کاندیداها، مقرر گردید تا کمیته‌ای برای نظارت بر ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی در شورای نظارت تشکیل شود. تمامی برنامه‌هایی که مستقیم و غیرمستقیم با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها توسط شبکه‌های گوناگون رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش می‌شود، توسط این کمیته رصد و نظارت خواهد شد. طبق اعلام صداوسیما، در انتخابات پیش‌رو علاوه بر تولید برنامه‌های تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامه‌ها همچون انتخابات‌ سال‌های گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص خواهد داشت. بر اساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملی هر یک از نامزدهای این دوره در چهار برنامه گفت‌وگو محور حضور پیدا می‌کنند. این برنامه‌ها شامل ۳۰ دقیقه گفت‌وگو با دوربین، و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای گفت‌وگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفت‌وگو با ایرانیان خارج از کشور هستند. پخش سه مناظره ۱۸۰ دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در 27 بهمن ماه سال جاری با تشریح برنامه های گفت: برنامه‌های تبلیغی کاندیدای ریاست جمهوری شامل 30 دقیقه گفت‌وگو با دوربین و سه برنامه 60 دقیقه‌ای گفت‌وگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفت‌و‌گو با ایرانیان خارج از کشور است. رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذاب‌ترین برنامه‌های مخاطبان در طول انتخابات‌های گذشته دانست و اضافه کرد: پخش سه مناظره 180 دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است. پیش بینی می‌شود در طول انتخابات مناظره ها از مهمترین و پربیننده ترین برنامه ها تلویزیونی باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین