|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
آیت‌الله سیدمحمد غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در رابطه با اظهارنظری مبنی‌بر حمایت حداکثری مراجع قم از روحانی اظهار کرد: بنده بنا دارم که در شرایط کنونی در این مورد صحبت نکنم.
 غروی انجام فعالیت سیاسی برای احمدی‌نژاد را بلامانع دانست و در خصوص این شائبه که وی به دنبال دوقطبی‌کردن فضای انتخابات است گفت: اگر احمدی‌نژاد از این قماش باشد به نظام، انقلاب و وحدت ملی لطمه می‌زند.

آیت‌الله سیدمحمد غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه  در رابطه با اظهارنظری مبنی‌بر حمایت حداکثری مراجع قم از روحانی اظهار کرد: بنده بنا دارم که در شرایط کنونی در این مورد صحبت نکنم.

وی در مورد حضور غیرمستقیم احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات بعد از اینکه مقام معظم رهبری وی را از این کار منع فرموده بودند افزود: ورود غیرمستقیم به انتخابات عیبی ندارد به هر حال هر فردی برای خودش آزاد است و اینکه مقام معظم رهبری توصیه فرمودند که وی به عرصه انتخابات ورود پیدا نکند منظور این بوده است که خود آقای احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای انتخاباتی به صحنه ورود پیدا نکند اما به این معنا نیست که از انجام هر گونه فعالیت سیاسی برحذر شده باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در اظهارنظر نسبت به متن بیانیه‌هایی که احمدی‌نژاد صادر کرده است تاکید کرد: بنده کاری به آقای احمدی‌نژاد ندارم، بیانیه‌هایی که داده است را هم ندیده‌ام و نه فرصت دارم که ببینم اما هر فردی که بخواهد انتخابات را دوقطبی کند و در این مسیر گام بردارد به نظام، انقلاب و وحدت ملی لطمه می‌زند و اگر ایشان هم از این قماش باشد که اقدام ناپسندی انجام داده است با این حال نمی‌توانم به این دلیل که از این موضوع خبری ندارم در مورد آن اظهارنظر کنم.

غروی در پاسخ به این پرسش که آیا جامعه مدرسین به برنامه‌های انتخاباتی ورود پیدا کرده و از جمنا حمایت می‌کند خاطر نشان کرد: به طور کلی جامعه مدرسین در همین حد مسلم است که شاخص‌هایی را برای برنامه‌های انتخاباتی بیان کرده و مردم را به حضوری پرشور در انتخابات دعوت می‌کند اما از اینکه در ایام آتی برای حمایت از مورد خاصی به عرصه انتخابات ورود پیدا کند اطلاعی ندارم و هنوز هم تصمیمی برای آن گرفته نشده و مطلبی هم بیان نشده است.

منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین