|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۵۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
درحالی پخش «کلاه قرمزی» در نوروز از سوی شبکه دو اعلام شده که تهیه‌کننده آن از توقف تولید این مجموعه خبر داده بود. مدرسی پرداخت نشدن حقوق عوامل از سوی تلویزیون را دلیل این تصمیم عنوان کرده بود.
در حالی که «کلاه قرمزی» در جدول پخش نوروزی قرار گرفته، تهیه‌کننده این مجموعه همچنان اصرار دارد که «کلاه قرمزی» پخش نخواهد شد. این در حالی است که گروه این روزها مشغول تصویربرداری هستند.

 براساس برنامه‌ای که شبکه دو ارائه کرده، مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز هر شب روی آنتن خواهد رفت.

درحالی پخش «کلاه قرمزی» در نوروز از سوی شبکه دو اعلام شده که تهیه‌کننده آن از توقف تولید این مجموعه خبر داده بود. مدرسی پرداخت نشدن حقوق عوامل از سوی تلویزیون را دلیل این تصمیم عنوان کرده بود.

با وجود اخبار ضد و نقیض و پخش و پخش نشدن ابن مجموعه توسط مدیران سیما و تهیه کننده مجموعه، گفته می‌شود گروه در لوکیشن اصلی مجموعه در نیاوران مشغول تصویربرداری هستند و با وجود تمام گلایه ها تلاش می‌کنند کار به موقع تمام و آماده نمایش بشود.

این در حالی است که نزدیک به چهار ماه پیش از نوروز ۹۶، پخش برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» اعلام شده بود و بسیاری از علاقمندان این مجموعه تلویزیونی گمان می‌کردند که امسال برخلاف سال‌های گذشته، بدون نگرانی به تماشای برنامه مورد علاقه خود خواهند نشست. دیگر برنامه های شبکه دو در ایام نوروز عبارتند از: بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و مستند، سریال ایرانی «مرز خوشبختی»، «محله گل و بلبل»، «کلاه قرمزی»، «بهترین شو»، مسابقات و سرگرمی و ویژه برنامه‌های مختلف پیرامون آیین‌های نوروزی و گلگشت های ایرانگردی و همچنین ادای دین به غایبان آسمانی نوروز ۹۶ مخاطبان خود را همراهی می کند.

همچنین برنامه ویژه سال تحویل هم با اجرای پژمان بازغی یکشنبه (۲۹ اسفند ماه) از ساعت ۲۱ تا ۲۳ و دوشنبه (۳۰ اسفند ماه) از ساعت ۸ الی ۱۶ به روی آنتن می‌رود. این ویژه‌برنامه با بخش‌های نمایشی، گفت‌وگو با هنرمندان و چهره‌های شاخص فرهنگی هنری همچنین دعوت از اقشار مختلف جامعه که دارای ویژگی خاصی هستند همراه مخاطبان خود خواهد بود.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین