|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مجلس در تصویب اعتبارات حمایتی از مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مجلس در تصویب اعتبارات حمایتی از مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.

 سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای  اسلامی، از  عملکرد مجلس در تصویب اعتبارات حمایتی از مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امده است؛

«باسمه تعالی

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام،

به استحضار می رساند؛ در سالروز تاسیس کمیته امداد خمینی(ره) و در طلیعه سال نو، تصمیمات مدبّرانه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت افزایش مستمری مددجویان تحت حمایت این نهاد و سازمان بهزیستی و بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانکی به منظور امکان افزایش فرصت های شغلی، خبر مسرّت بخشی برای همه دلدادگان و علاقه مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که تحقق یکی از اهداف متعالی انقلاب را که توجه و حمایت از مستضعفان و نیازمندان جامعه می باشد در رفتار و  عملکرد نمایندگان خود در خانه ملت شاهد بودند.

بی‌تردید تصمیمات فوق الاشاره که در راستای برنامه ششم توسعه کشور به تایید منتخبین ملت رسیده، می‌تواند افق روشن‌تری را در توانمندسازی و بهبود وضع معیشتی مددجویان ترسیم نماید و موجبات خشنودی پروردگار متعال، حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را فراهم آورد.

اینجانب به نیابت از امدادگران خدوم کشور، از عنایت جنابعالی و هیات محترم رئیسه، روسای محترم کمیسیون تخصصی (به ویژه کمیسیون تلفیق بودجه) و یکایک نمایندگان محترم که این عیدی و ارمغان ارزنده را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارزانی داشته اند، تشکر و قدردانی نموده و مزید توفیقات تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی را پیشگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید پرویز فتاح

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین