|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۵۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.
 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

غلامرضا مزارعی در نشست شورای اداری با یادآوری انتخابات پیش رو خواستار پرهیز از تبلیغات زودهنگام شد و افزود: در صورت مشاهده تبلیغات پیش از موعد با چنین افرادی برخورد خواهیم کرد.

وی شایسته‌سالاری را یک امر مهم در انتخابات دانست و اظهار داشت: مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا باید قوم‌گرایی را کنار بگذارند.

وی تهمت و افترا را یکی از جرایم رتبه‌دار در استان خواند و خواستار رعایت شئونات از نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا شد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران به جز آن چیزی که قانون اختیار کرده حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات را ندارند.

وی از رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه یاد کرد و گفت: رسانه‌ها با درج اخبار صحیح، از انتشار اخباری که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند. با کسانی که در فضای مجازی افراد را هتک حرمت کنند برخورد خواهد شد.

وی خواستار اتحاد و همدلی دستگاه‌های دولتی با هم شد و افزود:  در آستانه سال جدید دستگاه‌ها با ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی فرهنگ غنی مردم استان را به سایر مناطق انتقال دهند. عملکرد برخی از مدیران حاشیه‌ساز است و اخباری که از مدیران به گوش می رسد می‌توانیم به پرونده تبدیل کنیم اما به دلیل خدمات این مدیران فعلا دست نگه داشتیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین