|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجارهای دمشق اعلام کرد که این انفجارها از توطئه خارجی از ابتدای سال 2011 علیه مردم و ملت سوریه پرده برمی‌دارد.
 حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجارهای دمشق اعلام کرد که این انفجارها از توطئه خارجی از ابتدای سال 2011 علیه مردم و ملت سوریه پرده برمی‌دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی امروز شهر دمشق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ «جنایت‌های تروریستی امروز مصادف بود با آغاز توطئه‌ای که سال 2011 دولت و مردم سوریه را هدف قرار داد، تا نهر تأییدی باشد بر این که آنچه این دولت طی این مدت در معرق آن بوده، چیزی جز نقشه جنایت آمیز خارجی نیست که به وسیله دست‌های داخلی در سوریه اجرا شد تا اراده این کشور را در هم بشکند و کشور را همانند لقمه چربی در اختیار طمع ورزان خارجی و عربی قرار دهند».

حزب‌الله تأکید کرد که جنایت‌های تروریستی امروز در دمشق، واکنش پوچ بوده که بی‌گناهان را هدف قرار داد، به ویژه که ارتش سوریه و متحدان آن در بیشتر جبهه‌های نبرد علیه تروریسم تکفیری و افراد مسلح جنایت‌کار پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است.

حزب‌الله این حادثه جنوین را به خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و برای بازماندگان و زخمی‌های شفای عاجل مسئلت کرد.

حزب‌الله همچنین خواستار محاصره گروه‌های جنایت‌کار و ریشه کن کردن آن‌ها شد تا مردم سوریه فرصتی برای زندگی طبیعی پیدا کرده و ادارات و مؤسسات خود را بازسازی کند و نقش پیشگام خود در سطح جهان عرب و دنیا را باز یابد.

در دو انفجار تروریستی امروز شهر دمشق بیش از 30 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شد.

انفجار اول در ساختمان دادگستری واقع در حمیدیه صورت گرفت و طی آن 31 نفر کشته و 45 نفر دیگر زخمی شدند.

دومین انفجار نیز به فاصله یک ساعت در منطقه الربوده و در داخل یک رستوران اتفاق افتاد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین