|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت 1393 May 6-9 , 2014 شاهد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی است.
این نمایشگاه در شرایطی برگزار می شود که دولت یازدهم به ریاست دکتر حسن روحانی و وزارت نفت با مدیریت بیژن زنگنه،  برنامه گسترش همکاری با شرکت های داخل و خارجی، توسعه قراردادهای میادین نفت وگاز، و افزایش ظرفیت تولید نفت وگاز را در دستور کار قرار داده اند.



براین اساس، پیش بینی می شود که سال  1393 حضور پر رنگ شرکت های نفت وگاز و پتروشیمی داخلی و همچنین شرکت های معتبر بین المللی  را در نمایشگاه نوزدهم شاهد باشیم.

 مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ضمن اعلام این مطلب از شروع به کار دبیرخانه این نمایشگاه به منظور جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی خبر داد.


اکبر نعمت الهی افزود: نمایشگاه نوزدهم در پیروی از سیاست های دولت تدبیر و امید به دنبال تعامل بیشتر با شرکت های ایرانی و بین المللی و ترغیب آنها به حضور فعال در نمایشگاه بین المللی نفت تهران است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت جذب سرمایه، تقویت توان سازندگان داخلی و ارتقای توان فنی و مهندسی را با هدف بالا بردن سطح تولید از جمله اهداف نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی برشمرد.

مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به برگزاری دوره های گذشته نمایشگاه در اواخر فروردین ماه که بعضا با مشکلات جوی همراه بود، گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده، زمان برگزاری نمایشگاه به روزهای شانزدهم تا نوزدهم به اردیبهشت ماه ١٣٩٣ موکول شد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران از جمله معتبرترین و مهم ترین رویدادهای اقتصادی و صنعتی در سطح جهان است و پیش بینی می شود با توجه به تحولات سیاسی اخیر پس از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با قدرت های غربی و ابراز تمایل شرکت های نفت و گاز به فعالیت و سرمایه گذاری در کشورمان، این دوره از نمایشگاه با استقبال و مشارکت بین المللی گسترده تری نسبت به سال های گذشته همراه شود.



منبع: بولتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین