|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
شهیدان جان خود را دادند تا کشور را از دست دشمنان خارج کنند. اگر امروز مذاکره کنندگان ما تلاش می‌کنند تا عرصه‌ای غصب شده توسط دشمن در اقتصاد را آزاد کنند، کاری شهیدگونه کرده‌اند.
 عملکرد صداوسیما سال‌هاست که مورد انتقاد است و حتی رفتن عزت‌ا...ضرغامی و آمدن سرافراز و پس از آن عسگری نتوانست رویه‌ای را ایجاد کند که از شدت انتقادات کاسته شود. دولت یازدهم از جمله نهادهایی است که گویی رقیب صداوسیماست، چرا که از هر فرصتی برای انتقاد به آن استفاده می‌کنند و فرصت پاسخگویی به مردان پاستور داده نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ دیروز معاون رئیس‌جمهور به این موضوعات اشاره کرد و با اشاره به تلاش‌های دولت و همچنین مهندسان کشور این پرسش‌ را مطرح کرد که چرا صداوسیما این تلاش‌ها را نشان نمی‌دهد. معاون رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به نامهربانی‌هایی که درمورد شهید بهشتی و آیت‌ا..‌.‌هاشمی رخ داد، تاکید کرد که باید قدر بزرگان را در زمان حیاتشان بدانیم. حجت الاسلام مجید انصاری یادآور شد: اگر آنجایی که جلسه غیبت و یا تهمتی وجود دارد، نباشیم، یعنی داریم فرهنگ شهادت را در خود رواج می‌دهیم. الان با فضای مجازی سفره گناه به وسعت جهان گسترده شده است. دروغ، تهمت و یا تخریب علیه مومنان، مسئولان، یاران امام، قوم و یا جمعیتی در فضای مجازی ساخته می‌شود، اگر آن را بازپخش دهیم ما هم در آن گناه شریکیم. این در حالی است که می‌توانیم از همین فضای مجازی برای گسترش عدل و داد استفاده کنیم.

تیم مذاکره‌کننده مانند شهدا عمل کرد

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: شهیدان جان خود را دادند تا کشور را از دست دشمنان خارج کنند. اگر امروز مذاکره کنندگان ما تلاش می‌کنند تا عرصه‌ای غصب شده توسط دشمن در اقتصاد را آزاد کنند، کاری شهیدگونه کرده‌اند. اگر تلاش می‌کنند در دورترین منطقه مثل منطقه مرزی سرباز در سیستان و بلوچستان اتاق عمل راه بیاندازند هم در همین راستاست. اگر دولت با همه سختی‌ها تلاش می‌کند تا در گندم خودکفا شویم و از گندم خارجی بی‌نیاز گردیم نیز در ادامه کار شهیدان است. وی در بخش دیگری از این سخنرانی با اشاره به دستاوردهای دولت در ۴ سال گذشته اظهار کرد: با همه سختی‌ها، کاهش قیمت نفت وافزایش هزینه‌ها، دولت کارهای بزرگی انجام داده است. میانگین پرداخت‌ها در ‌آموزش و پرورش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان یعنی صد درصد افزایش پیدا کرده است. انصاری با بیان اینکه هنوز برای تبلیغات ریاست جمهوری زمان باقی مانده، گفت: مشکلی با رقابت‌های انتخاباتی ندارم، اما هنوز برای تبلیغات سیاسی زود است. اولین شرط اسلامیت و انقلابی بودن رعایت انصاف است؛ مگر می‌شود انسان انقلابی دروغ بگوید و تهمت بزند؟ وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان گفت: ای کاش صداوسیما یک بار کارگاه‌های مربوط به این گازرسانی را به مردم نشان می‌داد. تلاش‌های رئیس‌جمهور و دولت به کنار؛ چرا این مهندسان و فرزندان کشور را که شبانه روز در سخت ترین شرایط کار کرده‌اند یک بار نشان نداده‌اید؟ شما که می‌توانید از ماهی و مرجان کف دریای خلیج فارس فیلمبرداری کنید، چرا از تلاش مهندسان برای حفر لوله‌های نفتی در خلیج فارس فیلمی تهیه نمی‌کنید؟ برداشت یک‌میلیون ۲۰۰هزار بشکه‌ای نفت از قبل برجام به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار رسیده است. همچنین ۲۰۰میلیون مترمکعب از برداشت از میدان مشترک باقطر به ۵۰۰ میلیون متر مکعب رسیده است. اینها موضوعاتی است که مردم باید بدانند. ما در حوزه برداشت مشترک با عراق در منطقه اروند هم به برداشت ۲۲۰ هزار بشکه‌ای رسیده‌ایم؛ این یعنی فرهنگ شهادت.وی در بخش دیگری گفت که باید قدر نیروهای انقلاب را تا زمانی که در قید حیات هستند بدانیم و درهمین رابطه افزود: زمانی علیه شهید بهشتی حرف‌هایی می‌زدند که او جواهراتی را از کشور خارج کرده و قصد فرار از کشور را هم دارد. ایشان در جواب گفتند من در ایران می‌میرم و دشمنان این نظام از این کشور فرار می‌کنند. دیدیم که همین طور شد. عده‌ای بر مزار ایشان استغفار می‌کردند و دشمنان نظام هم که همان منافقان هستند فرار کرده و جزو عوامل صدام شدند. امسال هم زمانی که عده‌ای در جماران بر تابوت آیت‌ا...‌هاشمی گریه می‌کردند، شبیه آن چیزی که بر شهید بهشتی گذشت را دیدم. معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان گفت: سال آینده به استقبال انتخابات می‌رویم. امیدواریم همه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و انتخاباتی سالم و باشکوه و حماسی را ببینیم. نگرانی نداریم، چراکه در راس این نظام رهبری قرار دارد که راهنمایی‌های لازم را می‌کند. ما بیش از پیش نیازمند وحدت و انسجام هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین