کد خبر: ۱۵۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
یکی از کارهایی که اغلب زنان برای انجام آن شور و شوق زیادی دارند خرید کردن است. اما آیا این میل و اشتیاق غیر قابل کنترل همیشگی است؟ آیا خرید کردن هر روز سال برای زنان لذت بخش است؟ آیا تنها روز پس از دریافت حقوقشان دوست دارند خرید کنند؟
 یکی از کارهایی که اغلب زنان برای انجام آن شور و شوق زیادی دارند خرید کردن است. اما آیا این میل و اشتیاق غیر قابل کنترل همیشگی است؟ آیا خرید کردن هر روز سال برای زنان لذت بخش است؟ آیا تنها روز پس از دریافت حقوقشان دوست دارند خرید کنند؟

بر خلاف تصور رایج علاقه زائد الوصف به خرید تنها به روزهایی که جیبشان پُر پول است محدود نمی شود. در واقع یک عامل بسیار مهم تر در تشدید یا کاهش یافتن این علاقه نقش دارد و آن زمان تخمک گذاری است. آخرین یافته های دانشمندان نشان داده است، تنوع طلبی زنان 18 تا 40 سال در روزهای تخمک گذاری به طرز چشم گیری بیشتر می شود.

شاید کمی خنده دار به نظر برسد ولی زنان در این دوران کاملاً به ماهیگیری شبیه هستند که دوست دارد در هر بار پهن کردن تورش ماهی های بیشتر و متنوع تری صید کند. تخمک گذاری زمانی است که زنان دوست دارند هر چه را می بینند از پوشیدنی تا لوازم آرایش و زیورآلات برای خود بخرند. به صورت معمول چنین علاقه و اشتیاق بی حد و حصری بین مردان دیده نمی شود.

به گزارش شفقنا، از طرف دیگر نحوه عملکرد زنان در مراکز خرید ارتباط مستقیمی با روابط شخصی آنها دارد. به نظر می رسد هر چه علاقه زنی به همسرش بیشتر باشد، گرایش او برای خرید انواع و اقسام کالاها بیشتر و بیشتر می شود. هر چند پاک کردن خرید کردن از زندگی زنان امری غیر ممکن به نظر می رسد، اما می توان با یک بررسی دقیق از مجموعه عوامل اجتماعی و بیولوژیکی تحلیل دقیقی از این رفتار قالب زنان ارائه داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین