|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۵۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به تصمیم کی روش احترام می گذارم و دخالتی در کارش نمی کنم.
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به تصمیم کی روش احترام می گذارم و دخالتی در کارش نمی کنم.

امیر قلعه نویی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی و این موضوع که فاصله امتیازی آنها با پرسپولیس امیدواری هایشان برای قهرمانی را کمرنگ کرده است اظهار داشت: به هرحال نمی توان منکر این شد که کار ما سخت شده است. ما امتیازات حساسی را از دست دادیم. این اتفاقات حاصل از دست رفتن 5 مهره ما بود.

شما در نقل و انتقالات یک بازیکن تاثیرگذار خود را از دست می دهید و سپس خبر می رسد که 4 بازیکن تان را نخواهید داشت. با این حال ما در جایگاه دوم جدول و در فینال جام حذفی حضور داریم. من از بازیکنانم تشکر می کنم. بچه های ما فرسوده می شوند اما کار را ادامه می دهند. ما چندین مصدوم داریم که باید درمان می شدند اما به خاطر مردم مرتب بازی کردند و فرصتی برای مداوای خود به دست نیاوردند.

وی درباره دعوت از تنها یک بازیکن تراکتورسازی به تیم ملی خاطرنشان کرد: به نظر من چند نفر دیگری هم بودند که لیاقت دعوت به تیم ملی را داشتند اما من معتقدم باید به نظر آقای کی روش احترام بگذاریم. ایشان مسوولیت دارد و در نهایت خودش باید پاسخگو باشد. نمی خواهم در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا روش پیامکی کی روش برای دعوت ملی پوشان را حرفه ای می داند گفت: بنده خودم قبل از بازی با سایپا متوجه شدم که اخباری دعوت شده است. نمی خواهم وارد این بحث شوم. به هرحال هرکسی برای خودش روشی دارد.

وی درباره بازی تدارکاتی تیمش با پیکان و این موضوع که تراکتوری ها در سال 95 بارها با پیکان روبه رو شدند بیان داشت: مگر اشکالی دارد. ما ارتباطی خوبی با آنها داریم و دوستان محبت کردند و درخواست ما را قبول کردند.

قلعه نویی پیرامون این نگرانی که بازیکنان تراکتورسازی هم به خاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب بزنند عنوان کرد: اول از همه باید از آقای آجورلو تشکر کنم. هم ایشان حق دارد و هم بازیکنان. یک فشار ناگهانی به آقای آجورلو وارد شد و ایشان بالاجبار باید پول شاکیان خارجی را پرداخت می کرد. در سال های قبل هر فصل 6 یا 7 میلیارد تومان به باشگاه پول می رسید اما امسال این پول را قطع کردند. علاوه بر این پرونده های خارجی روی کار آمد. واقعیت این است که سردار آجورلو امسال مظلوم واقع شد.

قلعه نویی افزود: شما ببینید تیم بزرگی مثل پرسپولیس که در 3090 درآمد خوبی دارد دست به دامان مردم شده است. ما که در 3090 کلا 6هزار عضو داریم و بودجه مان قطع شده و پرونده های خارجی هم روی کار آمده است باید چکار کنیم. به نظر من بازیکنان هم حق دارند. شب عید است. فوتبالیست ها معمولا از اقشار کم بضاعت و از پایین شهر هستند. خانواده های آنها از این بازیکنان انتظار دارند. خود من یک ماه است که احساس می کنم بازیکنان تمرکز لازم را ندارند. با سردار صحبت کردیم و ایشان قول داد قبل از پایان سال بخشی از مطالبات را پرداخت کند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره خبر دلخوری شدیدش از مهدی کیانی گفت: خود مهدی می داند که چقدر دوستش دارم. او بازیکنی است که با تمام وجود بازی می کند. امسال هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی عصای دست من بوده است. او یک کاپیتان به معنای واقعی است. در بازی با ماشین سازی و سایپا ما از او خواستیم تکل نزند اما این اتفاق افتاد. البته تکلی را هم کیانی می زند از روی تعصب او است.

وی درباره این مساله که دیگر باشگاه ها نقل و انتقالات خود را آغاز کرده اند اما تراکتورسازی هنوز لیست خریدی ندارد اذعان داشت: فرق ما با باشگاهی مثل پرسپولیس است است که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شده و آنها این مشکل را ندارند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا در سال 95 کسی یا کسانی بوده اند که آنها را نتواند ببخشد، گفت: من خودم اول از همه باید از همه حلالیت بطلبم. به عنوان سرمربی تیم مسوولیت فنی روی دوشم بود و خدا شاهد است که ذره ای کم نگذاشتم. هرکاری که کردم خدا را در نظر گرفتم. در جواب سوال شما هم باید بگویم من انسانی کینه ای نیستم. می بخشم اما به قول نلسون ماندلا می بخشم و فراموش نمی کنم.

به گزارش کاپ، وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت خواهد کرفت گفت: فعلا تا انتخابات مانده است. بگذارید زمانش شد درباره اش صحبت می کنیم.

قلعه نویی درباره برنامه خود برای نوروز گفت: اگر خدا بخواهد سه روز به همراه خانواده ام به شمال کشور سفر خواهم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین