|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۵۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر صلاح و رستگاری ملی می داند و گزارشی از تلاش های مجلس در ماههای گذشته در این قلمرو، امروز ارائه خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزراء باید بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش خود را در این زمینه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به مسائل فرهنگی مضاعف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، روز همسران و مادران شهداء را تبریک گفت و اظهار داشت : آنان مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت: در این جلسه مطالب مهمی در خصوص مسائل اساسی کشور ایشان بیان داشتند. به خصوص در مورد تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه اصلی رشد کشور خواهد بود، همچنین در خصوص لزوم توجه جدی به مسائل فرهنگی تاکیدات مهمی داشتند.

لاریجانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر صلاح و رستگاری ملی می داند و گزارشی از تلاش های مجلس در ماههای گذشته در این قلمرو، امروز ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دولت و وزراء نیز باید بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش خود را در این زمینه ها مضاعف کنند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رئیس رژیم صهیونیسیتی با رئیس جمهور روسیه گفت: در این دیدار رئیس رژیم صهیونیستی حرفهای عجیبی گفته که لازم است به دو نکته آن اشاره کرد.

رئیس مجلس افزود: اول اینکه تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرده و حوادث را وارونه جلوه داد. ظاهراً ایشان نه با تاریخ آشناست و نه تورات خوانده است. البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست، که اینگونه دروغ پردازی ها را ارائه کند.

وی اظهار داشت: دوم اینکه به روشنی بیان نمود که پشت پرده جنگ در سوریه، رژیم صهیونیستی است. او برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد.

لاریجانی تصریح کرد: وی آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضد صهیونیستی است اگر برخی از رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی باید موضوع برایشان از ابهام دربیاید.

رئیس مجلس افزود: مسئله اصلی ماجراجویی های منطقه، از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه هموار گردد.

وی در پایان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می دهد تا حقیقت بحرانهای سالهای اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی کشورها در پیش گرفتند بازگردند و با دسته بندی های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین