|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
عضو هيات رييسه مجلس اظهار داشت: تيم اقتصادي دولت روحاني با كارنامه موفقي كه در گذشته داشتند، نشان دادند كه مي توانند در آينده نيز اوضاع اقتصادي كشور را بهبود بخشند.
تدبیر و امیدعليرضا منادي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا، افزود: همان طور كه انتظار مي رفت رييس جمهور كابينه با تجربه اي را به مجلس معرفي كرد و نمايندگان مجلس هم در جريان بررسي راي اعتماد به وزرا اهتمام لازم را داشتند.
وي افزود: كابينه رييس جمهور شامل افرادي است كه در گذشته پست هاي كليدي و مهمي را داشتند بر همين اساس به خوبي بر مسائل كشور واقف هستند.
نماينده مردم آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: قطعا وجود چنين كابينه اي مي تواند در بسياري از موارد راهگشا باشد و مسائل و مشكلات اقتصادي را كه دغدغه اصلي مردم است ، مرتفع كند.
منادي با بيان اين كه وجود تيم اقتصادي قوي در دولت جديد يكي از نقاط قوت دولت محسوب مي شود اظهار اميدواري كرد كه به زودي نتايج كار اين تيم اقتصادي توسط مردم لمس شود.
اين عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي افزود: كابينه رييس جمهور بايد با در نظر گرفتن اولويت هاي كشور، حل مسائل و مشكلات اقتصادي را در دستور كار خود قرار دهند تا هر چه سريعتر شاهد بهبود اوضاع معيشتي مردم باشيم.
منادي خاطر نشان كرد: كابينه جديد كابينه اي است كه از دل مردم كارش آغاز كرد و در طول سال هاي انقلاب خدمات زيادي را داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین