|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
سیمئونه نیز دوست دارد در اتلتیکو بماند و معتقد است تیمش می‌تواند درخشان‌تر عمل کند. می‌خواهد در لیگ قهرمانان و در لالیگا به جایگاه بهتری برسد. ورزشگاه جدیدی خواهیم داشت. مطمئنم که سیمئونه در اتلتیکو خواهد ماند.
 مهاجم اتلتیکومادرید نسبت به پیروزی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

 به نقل از مارکا، آنتوان گریزمان در مصاحبه با La۱ درباره آینده‌اش و دیگو سیمئونه، معجزه نوکمپ، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

مهاجم اتلتیکومادرید گفت: همیشه از من درباره حضورم در فصل آینده در اتلتیکو می‌پرسند. کمی از این موضوع ناراحتم. همیشه گفته‌ام از بودن در این تیم خشنودم. دوستانی که در اینجا دارم بهترین هستند و پس از آن یک سرمربی فوق العاده دارم. به همین خاطر از بودن در اتلتیکو خوشحالم و دلیلی ندارد این باشگاه را ترک کنم.

او در ادامه افزود: سیمئونه نیز دوست دارد در اتلتیکو بماند و معتقد است تیمش می‌تواند درخشان‌تر عمل کند. می‌خواهد در لیگ قهرمانان و در لالیگا به جایگاه بهتری برسد. ورزشگاه جدیدی خواهیم داشت. مطمئنم که سیمئونه در اتلتیکو خواهد ماند.

گریزمان درباره مسی و رونالدو گفت:  برای من مسی برتر از رونالدو است. مسی اگر بخواهد می‌تواند بازی را عوض کند. رونالدو خیلی تمرین و تلاش می‌کند و همیشه می‌خواهد بهترین باشد.
بارسلونا چهارشنبه شب در دیداری به یاماندنی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۶ بر یک پاری سن ژرمن را شکست داد و توانست با جبران نتیجه دیدار رفت (شکست چهار بر صفر) به دور بعد صعود کند. مهاجم فرانسوی در این باره اظهار کرد: در فرانسه می‌گفتند پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی قرار دارد و هیچ شانسی برای بارسلونا در نظر نگرفته بودند اما بارسلونا به طور فوق العاده‌ای نتیجه را جبران کرد. به همین خاطر است که عاشق فوتبال هستم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین