|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
چند صباحی است که شرکت عقاب‌افشان با مشکلات بسیاری مواجه شده و کارکنان همواره بیم بیکاری دارند زیرا بسیاری از نیروهای این شرکت خانه‌نشین شده‌اند.
به منظور رفع مشکلات، این شرکت اقدام به نوشتن نامه‌ای نموده تا از این طریق حرف خود را به گوش مسوولان برساند. 

بخشی از این نامه به شرح زیر است:
ما کارگران شرکت عقاب‌افشان که خانواده‌ای 1200 نفره به شمار می‌آمدیم، در این 15 سال که از عمر شرکت می‌گذرد با امیدی وافر نگاهمان به پیشرفت بود و شبانه‌روز در جهت کسب رزق و روزی حلال گام می‌برداشتیم؛ با‌کیفیت‌ترین محصولات را با استانداردهای جهانی تولید می‌کردیم؛ آموزش‌های فشرده و سختگیرانه‌ای را گذراندیم و در تولید محصولات به کار بستیم تا راحتی و امنیت هموطنان عزیز را فراهم آوریم و با رعایت تمامی استانداردها توانسته‌ایم بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی را فتح کنیم و ارزآوری مناسبی را عاید کشور نماییم اما چند ماهی است که با نگرانی‌های توام با ترس به روزهای آتی نگاه می‌کنیم.

نگرانی‌هایی که با هجمه‌های فراوان چند ماه اخیر و شکل‌گیری فضای ناعادلانه علیه این شرکت ایرانی و علیه تلاش‌های صادقانه ما، روز‌به‌روز افزایش یافت و همچنان ادامه دارد. نگرانی از نادیده شدن و نادیده گرفتن دستاوردهای بسیاری که این خانواده برای اعتلای کشور داشته است. 

نگرانی از غفلت و ندیدن همراهی ما با مردم در روزهای سخت توسط برخی مسئولین عزیز!

مسئولین عزیز ما در این سال‌ها همراه شما و مردم بودیم؛ همراهی در روزهای سختی که دشمن چرخه اقتصاد ما را نشانه گرفته بود، اما چرخ تولید ما با همت تمام مدیران و مهندسان و کارگران می‌چرخید تا امید را همچنان در کشور زنده نگه دارد و به دشمنان قسم‌خورده وطن بفهماند که سرداران جنگ اقتصادی با تاسی از سرداران بزرگوار جنگ تحمیلی به دفاع از کیان وطن گام نهاده‌اند و لحظه‌ای عقب نخواهند نشست.

ما کارگران خانواده شرکت عقاب‌افشان چند صباحی است با نگرانی سر به بالین می‌نهیم.  

نگرانی ما از گسترش نامهربانی‌هایی است که دلیل و علت موجهی برایش نمی‌یابیم، اما می‌بینیم روز‌به‌روز در حال گسترش است. فضای منفی که علیه خانواده ما در شرکت عقاب‌افشان بوجود آمده است، در ماه‌های اخیر بسیاری از همکاران ما را به ناچار خانه‌نشین کرد.  آنان با چشمانی گریان به جمع بیکاران کشور پیوستند.  

همکارانی که کشورمان سالیان سال برای تربیت آنان هزینه کرده بود، اما به علت جو منفی و ناعادلانه‌ای که علیه ما راه انداخته شد و ابطال بسیاری از قراردادهای بین‌المللی این شرکت، به اجبار بیکار شدند و ظرفیت‌های بی‌بدیل و فرصت‌های بسیار به بی‌رمقی و ناامیدی تبدیل گردید. 

برخی همکارانی که سال‌های سال با هم می‌خندیدیم، عرق می‌ریختیم و در پی کسب روزی حلال شکرگزار خدا بودیم، در حال حاضر در کنار ما نیستند و آن دلیلی ندارد جز اظهارات غیرکارشناسانه برخی که تلاش ما و حاصل دسترنج خانواده ما را با تهمت‌های ناروا نادیده گرفتند و سبب متوقف شدن روند تولید شدند، بدون اینکه لحظه‌ای حاضر شوند صدای ما را در خانه ما بشنوند.

ما هنوز هم نگران هستیم که هجمه‌های ناعادلانه متوقف نشود و تعداد افرادی که در مجموعه ما کار خود را از دست داده‌اند بیش از پیش شود که اگر خدایی نکرده این اتفاق بیفتد عواقب جبران‌ناپذیری برای ما و 15 هزار خانواده‌ای خواهد داشت که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از محل تولید محصولات این شرکت ارتزاق می‌کنند.

ما عاجزانه از شما می‌خواهیم به یاری خانواده ما بشتابید و امیدهای فرزندان این خاک را بار دیگر زنده نگه دارید. خانواده ما در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» به کمک و یاری شما نیاز دارند تا وظیفه اقتصادی خود را به صورت حماسی انجام دهند و کشور را به سمت دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس و نیز ملت ایران پیش ببرند.

منبع:روزنامه جهان صنعت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین