|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
همچنین افرادی با تن پوش هواپیما و باب اسفنجی با پذیرایی از کودکان و معرفی جاذبه های کیش به مسافران کودک و خانواده هایشان خیر مقدم می گویند.
شرکت هواپیمایی کیش در نوروز 96 استقبال ویژه ای از مسافران جزیره کیش می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به استقبال هر ساله گردشگران از سفر به جزیره کیش در ایام نوروز، شرکت هواپیمایی کیش با میانگین 35 تا 38 سورتی پرواز از مبادی مختلف، مسافران نوروزی را به جزیره کیش منتقل می کند.

بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده در صورت افزایش تقاضا و بر اساس میزان تقاضای واصله، پرواز فوق العاده در مسیرهای پر ترافیک بر قرار می شود. در این ایام از صندلی ها و سرویس های بیزینس کلاس نیز بهره برداری می شود.

بنابر این گزارش، در آخرین روز از سال 95، از سوی این شرکت هواپیمایی برای مسافرینی که درپرواز هواپیمایی کیش به مقصد جزیره کیش باشند و روز تولدشان مصادف با 30 اسفند باشد در سالن ورودی پروازهای داخلی فرودگاه کیش سالروز تولد این مسافران با برگزاری جشن گرامی داشته می شود.

همچنین، با هدف ایجاد شادی و نشاط و تبریک سال جدید، پس از سال تحویل سال 96، هدایایی برای همه مسافران اولین پرواز ورودی به کیش درسال 96 دربدو ورود روی تسمه نقاله قرار می گیرد تا با خاطره ای خوش وارد جزیره کیش شوند.

در ایام نوروز کودکان ملبس به لباس خلبانی و میهمانداری جهت انجام عکاسی با مسافران کودک در سالن ورودی و خروجی فرودگاه حضور دارند و با اهدای عکس چاپ شده به صورت رایگان و اهدای هدیه به مسافران خردسال لحظات شادی را برای خانواده ها می آفرینند.

 همچنین افرادی با تن پوش هواپیما و باب اسفنجی با پذیرایی از کودکان و معرفی جاذبه های کیش به مسافران کودک و خانواده هایشان خیر مقدم می گویند.

لازم به ذکر است،  شرکت هواپیمایی کیش در حال حاضر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند هواپیمای  ایرباس 321، دو فروند هواپیمای ایرباس 320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر100 است و همچنین اتصال مراکز استانها و شهرهای 20  استان موفق به تأمین 49 در صد نیاز پروازی به جزیره کیش شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین