کد خبر: ۱۴۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
سازمان ملی استاندارد ایران همیشه نسبت به حفاظت از محیط زیست، حساسیت داشته است و این موضوع را در تدوین استانداردها، ارزیابی کالاهای وارداتی و صادراتی و نظارت بر اجرای استاندارد مد نظر داشته است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در آیین گشایش موزه استاندارد گفت: با امضای برجام گام های سریع تر و بلندتری برداشتیم.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد؛ نیره پیروزبخت با اشاره به دستاوردهای متعدد سازمان ملی استاندارد ایران در سالهای اخیر افزود: بسیاری از ارتباطات بین المللی و سیستم های ردیابی سازمان استاندارد پس از سالها و با امضای برجام دوباره برقرار شد.

 موزه استاندارد گشایش یافت

با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران و معاونان و مدیران کل این سازمان، موزه استاندارد در کرج گشایش یافت.

پیروزبخت در این آیین گفت: ما پاسدار تلاش همکاران خردورزی هستیم که از 9 دهه قبل تاکنون در شکل گیری و توسعه تدریجی استاندارد نقش داشته اند.

وی افزود: موزه استاندارد تلاش 91 ساله سازمان ملی استاندارد و کارکنان آن را بازنمایی می کند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار کرد: اینها تجهیزات و اسنادی هستند که از سال 1304 که دفتر اوزان و مقیاس ها در ایران تاسیس شد و بعدها که در سال 1339 سازمان استاندارد به وجود آمد باقی مانده اند و بیانگر تلاش نود و یک ساله همکاران سازمان ملی استاندارد است و امیدواریم تجهیزاتی که اکنون نیز استفاده می کنیم در آینده در این موزه به نمایش درآید.

بر اساس این گزارش، موزه استاندارد در مکانی واقع در مجموعه این سازمان در کرج تاسیس شده است و حاوی تجهیزات و اسناد و تصاویر تاریخی استاندارد از سال 1304 در ایران است. یکی از دیدنی های این موزه درخواست استخدام رییس فعلی این سازمان مربوط به سال 1364 بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نگاه هشیارانه استاندارد بازار شب عید را رصد می کند

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و فرارسیدن نوروز پیش رو که عطر و بوی فاطمی دارد درباره نظارت این سازمان بر کیفیت کالاهای بازار در ایام نوروز گفت: استفاده از کالاهای باکیفیت تولید داخل یا وارداتی حق هر شهروند ایرانی است و نگاه هشیارانه استاندارد، کیفیت کالاهای بازار در ایام نوروز را به دقت رصد می کند.

  کاشت هر نهال نشانه امید به آینده است

رییس سازمان ملی استاندارد با کاشت نهالی به مناسبت روز درختکاری گفت: هر نهادی که می کاریم نشانه امید به آینده ای روشن و رسیدن به توسعه پایدار است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران همیشه نسبت به حفاظت از محیط زیست، حساسیت داشته است و این موضوع را در تدوین استانداردها، ارزیابی کالاهای وارداتی و صادراتی و نظارت بر اجرای استاندارد مد نظر داشته است.

پیروزبخت افزود: حضور فعال در مجامع بین المللی و امضای موافقت نامه های چندجانبه برای سیستم های مدیریت کیفیت و ارتقای جایگاه استاندارد زیست محیطی 14000 در ایران همگان را متوجه ارتباط تنگاتنگ استاندارد با محیط زیست می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین