|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
با توجه به اين‌كه تقريبا بسياري از فعاليت‌هاي بانکی توسط پيشخوان‌ها انجام مي‌شود، علاوه بر صرفه جويي در هزينه‌ها ، به‌كار گرفتن بسياري از جوانان تحصيل كرده اقدام بسیار شایسته ای است که به اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري توجه داشته است.
 امام جمعه چالوس با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر گفت: به‌کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت این بانک قابل قدردانی است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حجت الاسلام و المسلمين راشدي نوري در ديدار با دکتر حسین محمد پور زرندی با اشاره به ابتكار و اقدام شايسته این بانک در نصب پيشخوان‌های شهرنت در شهرهاي مختلف كشور گفت: با وجود آن‌که زمان زيادي از تاسيس بانك شهر نمي گذرد، اما این بانک با ابتكار نیروهای جوان و متخصص ، خدمات بانکی خوب و متنوعی را به هموطنان ارایه داده است.

وی با اشاره به جايگاه برجسته بانک شهر در میان سایر بانک‌های کشور، تصریح کرد:با توجه به اين‌كه تقريبا بسياري از فعاليت‌هاي بانکی توسط پيشخوان‌ها انجام مي‌شود، علاوه بر صرفه جويي در هزينه‌ها ، به‌كار گرفتن بسياري از جوانان تحصيل كرده اقدام بسیار شایسته ای است که به اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري توجه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمين راشدي نوري افزود: جايگاه خوبي كه بانک شهر در ميان ساير بانك‌ها دارد و همچنین  ارتباط خوبي كه توانسته با شهروندان برقرار کند، شایسته تقدیر است و به طور حتم، همت والا و شهامت در انجام كارهاي بزرگ از ويژگی‌هاي مهم و بارز مسئولان بانك شهر است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین