|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
این دادگاه اتهامهای دیگری را هم از جمله جعل و کلاهبرداری به این دزد 26 ساله وارد و ثابت کرده است که این سرقت در نوامبر گذشته رخ داده است. وی همچنین 5 جرم مشابه دیگر را هم مرتکب شده است. دادگاه این متهم را تا زمان صدور حکم نهایی در این پرونده در 13 مارس جاری به قید کفالت آزاد کرد است.
 سایت انگلیسی "سان" پرده از جزئیات سرقت اتومبیل شاهزاده سعودی در لندن توسط یک دزد حرفه ای برداشت. این سایت ارزش این اتومبیل را 97 هزار پوند استرلینگ ذکر کرده است.

 یکی از شاهزاده های سعودی به نام "محمد بن ابراهیم" اتومبیلش را در یک پارکینگ اختصاصی در لندن گذاشت و از راننده ای خواست هر هفته به آن سر بزند و خود لندن را به قصد سفر خارجی ترک کرد.

سایت "سان" نوشت فردی به نام "محمد حمزه" که متهم به سرقت این خودروست در دادگاه به جرم خود اعتراف کرده و گفت که با ادعای مالکیت این خودرو از شورای ثبت خودروها و راهنمایی و رانندگی درخواست کرده است سوئیچ خودرو را عوض کنند. بنابر اطلاعات سایت "وطن"، این سارق به خواسته خود رسید. از سوی دیگر شورای ثبت خودروها، درباره تغییر مالکیت خودرو از این شاهزاده سعودی استعلام کرد اما پاسخی از وی دریافت نکرد.

به گزارش سایت "وطن"،این دادگاه اتهامهای دیگری را هم از جمله جعل و کلاهبرداری به این دزد 26 ساله وارد و ثابت کرده است که این سرقت در نوامبر گذشته رخ داده است. وی همچنین 5 جرم مشابه دیگر را هم مرتکب شده است. دادگاه این متهم را تا زمان صدور حکم نهایی در این پرونده در 13 مارس جاری به قید کفالت آزاد کرد است.

این خبر، جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به پا کرده است و کاربران و فعالان خاندان حاکم بر عربستان را به دلیل تجمل گرایی به شدت مورد انتقاد قرار داده اند مخصوصا که این خبر همزمان با سفر پادشاه عربستان به بالی اندونزی منتشر شده است. بسیاری، تجملات و مخارج این سفر را با داستان های هزار و یک شب مقایسه می کنند.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین